Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utfordring: Få ei uinteressert jente, interessert.

Anbefalte innlegg

Bør du egentlig ikke være ganske så sikker på at du har noen sjanse, og at hun liker påfunnet ditt om du ikke bare skal bruke "lommerusk" på et smykke, men en tre-fire ganger lommerusket i roser for noen måneder?

9053877[/snapback]

Ironi... Selvfølgelig mener jeg ikke at 2k er lommerusk, men om jeg føler for å bruke det på henne så er det min sak. jeg kommer ikke til å kjøpe smykke til henne om jeg ikke er 90% sikker på at hun ikke liker meg....

Kanskje det bare blir noen øredobber eller ring for å finne ut hva hun føler, for å kjøpe smykket om det blir et forrhold...

Blir morro å se uansett, siden oddsen fra dere ikke er så gode...

man lever bare en gang... jeg angrer f.eks på at jeg ikke kasta vannballong på barneskolelæreren min, hadde ikke vært noe ille med det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stiller meg kritisk til en slik måte å "forføre" jenta på. Tenk deg selv om det ligger en rose på trappa eller i postkassa annen hver dag i en måned? Jeg hadde mest sannsynlig tenkt at en sinnsyk person er på jakt etter meg og anmeldt forholdet :p

Håper du kjenner jenta godt, og at du kjenner hennes grenser. Tråker du over streken kan det jo fort bli kos i form av ørefik.

Lenke til kommentar
Stiller meg kritisk til en slik måte å "forføre" jenta på. Tenk deg selv om det ligger en rose på trappa eller i postkassa annen hver dag i en måned? Jeg hadde mest sannsynlig tenkt at en sinnsyk person er på jakt etter meg og anmeldt forholdet :p

9060381[/snapback]

Jeg ser for meg at hun liker det i en liten stund, kanskje 2-3 roser, før hun begynner å ignorere dem. Etterhvert vil det dukke opp en lapp med "Jeg anmelder."

Lenke til kommentar

9060381[/snapback]

Jeg ser for meg at hun liker det i en liten stund, kanskje 2-3 roser, før hun begynner å ignorere dem. Etterhvert vil det dukke opp en lapp med "Jeg anmelder."

9060415[/snapback]

Eventuelt noen muskuløse venner av henne som vil leke med deg..

Lenke til kommentar

For at dette skal funke så må du få henne til å lure på om det er deg. Tankene vil svirre, og hun får kanskje følelser for deg.

Legg igjen en kommentar som tyder til at det er noen fra klassen elns, så hun vet at det er noen hun kjenner.

Hvis hun ikke aaaner hvem det er håper hun sikkert at det er han og han, men ikke deg. For hun er ikke intereresse for deg sant?

Endret av Helpsomer
Lenke til kommentar
For at dette skal funke så må du få henne til å lure på om det er deg. Tankene vil svirre, og hun får kanskje følelser for deg.

9061244[/snapback]

Yes, enig der. Gi noen hint om at det er du som gir henne rosene, det er jo DEG hun skal bli interessert i her, ikke blomster og smykker ;)

Lenke til kommentar
Hvordan leverte du rosen da?

9063918[/snapback]

Leverte den på døren, ringte på, løp vekk og fniste.

Han har nemlig romantiske gener.

9064225[/snapback]

:!: Romantiske gener. Som sagt, vi forventer full rapport om noe går galt eller du klarer å få tak i denne jenta. (Like sistnevnte is going to happend^^)

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Tror jeg hadde blitt litt skremt av så mange roser.  :ermm:  En på døra er jo kjempesøtt, men når det blir så drøyt.. Jeg hadde blitt redd.

9066777[/snapback]

Du mangler romantiske gener, så du tar feil. Du ville likt det.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...