Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utfordring: Få ei uinteressert jente, interessert.

Anbefalte innlegg

jaja, du ækk'e no romeo :D

Bra noen eier romantiske gener... :)

9046523[/snapback]

Har vel ikke de "romantiske genene" som du snakker om nei.

Er ikke akuratt en romantisk fyr og tenker ikke romantikk når de gjelder jenter :)

Hadde aldri giddet å sende roser til en jente i 2-3mnd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er så smart, du. Kan du ikke begynne å legge deg etter meg?  :yes:  :yes:

9041592[/snapback]

Allerede begynt, jeg er han som pleier puste utenfor vinduet ditt om nettene! :fun:

Du kan o sende roser til mange , men husk at kun ei skal få kjede... blir kjipt å rote bort 2k på 3-4 hver...

Finn ut hvem du vil satse på, ang go for it...

9045826[/snapback]

Herlig romantisk når hun finner ut at du har gjort akkurat det samme for 10 andre jenter.

Har du forresten tenkt å gi henne et smykke til 2000,-?

Lenke til kommentar

Så sykt bra Mr.Olsen.

90% av folkene i verden tenker tilbake på livet å kunne ønske de gjorde noe sånt i løpet av livet, sansynligvis kommer ikke du til å gjøre det;)

Kunne så sykt ønske jeg hadde like mye gøts som deg.

Stå på :thumbup:

Lenke til kommentar

Men man må ikke få jenta til å bli redd da. Kanskje hun blir redd :( ?

Edit: haha, her sitter jeg å skriver to setninger forskjellig formulert rett etterhverandre.. Er skikkelig våken i dag må jeg si :p

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Dette er det mest retarderte forslaget noensinne. Hva med å bare brenne en tusenlapp og runke? Det er raskere med samme resultat; penger ut vinduet og intet napp.

9048653[/snapback]

Jo men jeg satser friskt på napp jeg... Tolmod er nøkkelen til god fiskelykke.

Om du bare skal lage kvalme så ver så god, sender deg meld. når jeg har henne på kroken ;)

Resten: Jeg skal sende til ei, ikke flere.

Jeg vet at hun har følelser for meg, jeg trenger bare å sette fyr på de, så hun innser at jeg liker henne òg.

Jeg oppdaterer etter hver "roseseremoni" :!:

Lenke til kommentar

Hvis hun vet hvem han er, kan det hende hun finner det ut etterhvert. Det er verre hvis hun regner med at ikke har en eneste beundrer og plutselig får roser, da kan det komme fra en hvilken som helst syk jævel.

For ikke å skremme jenta, kan du kanskje hinte til at det er du som gjør dette? Hvis det ikke ødelegger spillet for deg da ... At hun f. eks. ser deg med en rose i handa på butikken elns. Så kan fantasien hennes jobbe videre, siden hun får en grunn til å mistenke deg, uten at du er helt avslørt.

Ikke bruk for lang tid på dette. Tror bare noen få roser er mer enn nok.

Men å sende et smykke til slutt? Ville kanskje fått det personlig jeg da. Hadde nok ikke brukt det før den jeg fikk det fra kom fram i lyset.

Lenke til kommentar
Hvis hun vet hvem han er, kan det hende hun finner det ut etterhvert. Det er verre hvis hun regner med at ikke har en eneste beundrer og plutselig får roser, da kan det komme fra en hvilken som helst syk jævel.

For ikke å skremme jenta, kan du kanskje hinte til at det er du som gjør dette? Hvis det ikke ødelegger spillet for deg da ...  At hun f. eks. ser deg med en rose i handa på butikken elns. Så kan fantasien hennes jobbe videre, siden hun får en grunn til å mistenke deg, uten at du er helt avslørt.

Ikke bruk for lang tid på dette. Tror bare noen få roser er mer enn nok.

Men å sende et smykke til slutt? Ville kanskje fått det personlig jeg da. Hadde nok ikke brukt det før den jeg fikk det fra kom fram i lyset.

9053046[/snapback]

I respekt for henne skal jeg ikke poste bilde av henne, men det er ikke èn normal gutt på 16 år som hadde takket nei til henne på grunn av utseende, så jeg tror nok hun vet at hun har "beundrere"

Om hun blir skremt eller ikke vet jeg ikke før jeg har prøvd.

Lenke til kommentar

Konstruktivitet, ayeaye captain.

Anbefaler deg å ikke gjøre dette Mr.Olsen da det antagligvis fører til at du skremmer den stakkarslige jenta, eller bare taper en stor bunke cæsh.

Jeg ser at du skriver at du har kjent hun siden ung barndom, og hun kan ta det bra, men bare om det holder seg på et passe nivå, blir det for mye, så risikerer du som nevnt tidligere, å skremme hun.

For all del, ideen kan funke, men det er "walking a fine line". Lett at det blir for mye.

For øvrig, roser er dyre, smykker kan være dyre, og det er lett å gå på en bom. Har selv gitt bort et smykke til ei jeg trodde hadde et øye for meg, det gikk skejs. Det kan være surt. Penger er ikke alt, men surt er det.

-Patrick ;)

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Konstruktivitet, ayeaye captain.

Anbefaler deg å ikke gjøre dette Mr.Olsen da det antagligvis fører til at du skremmer den stakkarslige jenta, eller bare taper en stor bunke cæsh.

Jeg ser at du skriver at du har kjent hun siden ung barndom, og hun kan ta det bra, men bare om det holder seg på et passe nivå, blir det for mye, så risikerer du som nevnt tidligere, å skremme hun.

For all del, ideen kan funke, men det er "walking a fine line". Lett at det blir for mye.

For øvrig, roser er dyre, smykker kan være dyre, og det er lett å gå på en bom. Har selv gitt bort et smykke til ei jeg trodde hadde et øye for meg, det gikk skejs. Det kan være surt. Penger er ikke alt, men surt er det.

-Patrick  ;)

9053641[/snapback]

et smykke til 2000k er ikke det verste å tape...

Hva er det man kaller det? Lommerusk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...