Bruker-93156 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Plukk deg ut ei jente, du kunne tenkt deg å prøve å kapre, som er realistisk. Hver uke kjøper du en rose som du henger på en lapp på med navnet hennes. Fra-feltet lar du stå åpent. Denne rosen legger du et sted du vet hun vil finne den. Postkassa, ved døra What So Ever. Dette gjør du i noen mnd, før du en dag bestiller et bud som leverer en maken rose med en eske med enten konfekt eller noe smykke greier. Om du ser henne gå med smykket, overrasker du henne en dag med en rose du personlig gir til henne. Da kan hun ikke vite hvem du er fra før av, og du har store sjangser på å forføre henne. Jeg starter til skolestart, når jeg har mulighet til å treffe henne hver dag, for å legge rosen i skapet eller noe. Om du tør å gjøre det samme, si fra. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Personlig liker jeg meg godt utenfor fengsel og uten en tatovering hvor det står "stalker" i panna, så jeg tenker jeg kjører den klassiske forføringsmetoden denne sommeren. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Personlig liker jeg meg godt utenfor fengsel og uten en tatovering hvor det står "stalker" i panna, så jeg tenker jeg kjører den klassiske forføringsmetoden denne sommeren. 9041063[/snapback] Kylling... Jeg vet denne jenta har sansen for slikt, og kan være romantisk og vill på samme tidspunkt. jeg vet også at jeg ikke er langt utenfor hennes rekkevidde. Måtte bare legge på meg litt sa hun, så skulle jeg ringe henne Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du skal sende en rose til jenta hver dag i en mnd? o_O Det hørtes bare rart ut. Heller gjør det 2 eller 3 ganger på en uke (eller 2 uker) . Så sender du dette smykket og en konfekt. Så kan du fortsette med din onde plan. Lenke til kommentar
Disable Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Syntest det var litt genialt jeg! tror jeg må teste de på dama hun har sansen for sånt! (selv om poenget ryker da ) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Greit,det var søtt. Men var ikke det litt langtrekkelig? Selv tror jeg at jeg hadde blitt litt redd etterhvert o.O. Endret 10. juli 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Kjempegod ide, hva med å tilføye noen små personlige beskjeder sammen med rosen? Som f.eks, "Jeg vet hvor du bor," "Jeg ser deg når du sover" og "Kan jeg få en lokk av håret ditt til alteret mitt?" Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Kjempegod ide, hva med å tilføye noen små personlige beskjeder sammen med rosen? Som f.eks, "Jeg vet hvor du bor," "Jeg ser deg når du sover" og "Kan jeg få en lokk av håret ditt til alteret mitt?" 9041569[/snapback] Du er så smart, du. Kan du ikke begynne å legge deg etter meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 "Kan jeg få en lokk av håret ditt til alteret mitt?" 9041569[/snapback] Måtte le høyn når jeg leste dette! Personlig syns jeg at det virket litt "stalker"-ish, men det funker vell viss du vil skape en "mystikk" rundt det hele. Jeg ville anbefalt at du kuttet ned en-måned-me-rose til en-uke-me-rose eller noe sånt. Etter en stund kan jenta begynne å tenke: "Hvor er rosen min idag da?", og da er hele sjarmen borte. Lykke til! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Jeg hadde personlig blitt livredd etter en stund. Sjarmer jenten med ditt vesen, ikke med lommeboken og din romantiske sans. Endret 10. juli 2007 av Skilpadde Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 No offence, men det finnes lettere måter å få seg noe på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Personlig liker jeg meg godt utenfor fengsel og uten en tatovering hvor det står "stalker" i panna, så jeg tenker jeg kjører den klassiske forføringsmetoden denne sommeren. 9041063[/snapback] Helsikes moderatorer. Hvordan formerer dere? Kan det være en slags gudommelig hevn, eller en slags krysskobling av hybelkaniner og ondsinnet programvare fra microsoft? Endret 10. juli 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Sender 2-3 roser i mnd. Venter 2-3 mnd før jeg sender smykket, og staset på at hun ikke har blitt skremt. Jeg kjenner henne veldig godt, og om det ikke funker så har jeg hatt det morro iallefall.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Fett Jeg er med jeg Men venter til skolestart, begynner på vidregående da vil jeg få en større vennekrets når jeg begynner der...FLere jenter så jeg kan velge ut den jeg tror er romantisk NYYDLIG tråd Mr.Olsen, dette blir interresant Endret 10. juli 2007 av Slettet+9871324 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 kanskje jeg også skulle prøve.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Fett Jeg er med jeg Men venter til skolestart, begynner på vidregående da vil jeg få en større vennekrets når jeg begynner der...FLere jenter så jeg kan velge ut den jeg tror er romantisk NYYDLIG tråd Mr.Olsen, dette blir interresant 9045334[/snapback] Du kan o sende roser til mange , men husk at kun ei skal få kjede... blir kjipt å rote bort 2k på 3-4 hver... Finn ut hvem du vil satse på, ang go for it... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Stalker anyone? =D Hvis jeg var jente hadde jeg friket ut etter den 3. rosen.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Stalker anyone? =D Hvis jeg var jente hadde jeg friket ut etter den 3. rosen.. 9046186[/snapback] Tja, jeg tror hun kommer til å lure på hvem det er... Har kjent henne siden barnehagen, og tror nok ikke hun tar noe negativt på det. jeg velger å tro det iallefall.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Om du tør å gjøre det samme, si fra. 9041039[/snapback] Sorry, jeg liker ikke å krenke folks personlig liv med "stalking". Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Om du tør å gjøre det samme, si fra. 9041039[/snapback] Sorry, jeg liker ikke å krenke folks personlig liv med "stalking". 9046387[/snapback] :!: jaja, du ækk'e no romeo Bra noen eier romantiske gener... Endret 10. juli 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå