Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utfordring: Få ei uinteressert jente, interessert.

Anbefalte innlegg

Plukk deg ut ei jente, du kunne tenkt deg å prøve å kapre, som er realistisk.

Hver uke kjøper du en rose som du henger på en lapp på med navnet hennes. Fra-feltet lar du stå åpent. Denne rosen legger du et sted du vet hun vil finne den.

Postkassa, ved døra What So Ever.

Dette gjør du i noen mnd, før du en dag bestiller et bud som leverer en maken rose med en eske med enten konfekt eller noe smykke greier.

Om du ser henne gå med smykket, overrasker du henne en dag med en rose du personlig gir til henne.

Da kan hun ikke vite hvem du er fra før av, og du har store sjangser på å forføre henne. Jeg starter til skolestart, når jeg har mulighet til å treffe henne hver dag, for å legge rosen i skapet eller noe.

Om du tør å gjøre det samme, si fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig liker jeg meg godt utenfor fengsel og uten en tatovering hvor det står "stalker" i panna, så jeg tenker jeg kjører den klassiske forføringsmetoden denne sommeren. :)

9041063[/snapback]

Kylling... :tease:

Jeg vet denne jenta har sansen for slikt, og kan være romantisk og vill på samme tidspunkt. jeg vet også at jeg ikke er langt utenfor hennes rekkevidde.

Måtte bare legge på meg litt sa hun, så skulle jeg ringe henne :wee:

Lenke til kommentar

Du skal sende en rose til jenta hver dag i en mnd? o_O

Det hørtes bare rart ut.

Heller gjør det 2 eller 3 ganger på en uke (eller 2 uker) . Så sender du dette smykket og en konfekt. Så kan du fortsette med din onde plan.

Lenke til kommentar

Kjempegod ide, hva med å tilføye noen små personlige beskjeder sammen med rosen? :)

Som f.eks, "Jeg vet hvor du bor," "Jeg ser deg når du sover" og "Kan jeg få en lokk av håret ditt til alteret mitt?"

9041569[/snapback]

Du er så smart, du. Kan du ikke begynne å legge deg etter meg? :yes::yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8
"Kan jeg få en lokk av håret ditt til alteret mitt?"

9041569[/snapback]

Måtte le høyn når jeg leste dette! :p Personlig syns jeg at det virket litt "stalker"-ish, men det funker vell viss du vil skape en "mystikk" rundt det hele. Jeg ville anbefalt at du kuttet ned en-måned-me-rose til en-uke-me-rose eller noe sånt. Etter en stund kan jenta begynne å tenke: "Hvor er rosen min idag da?", og da er hele sjarmen borte. Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Personlig liker jeg meg godt utenfor fengsel og uten en tatovering hvor det står "stalker" i panna, så jeg tenker jeg kjører den klassiske forføringsmetoden denne sommeren. :)

9041063[/snapback]

Helsikes moderatorer. Hvordan formerer dere? Kan det være en slags gudommelig hevn, eller en slags krysskobling av hybelkaniner og ondsinnet programvare fra microsoft?

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324

:) Fett

Jeg er med jeg :cool::thumbup:

Men venter til skolestart, begynner på vidregående da vil jeg få en større vennekrets når jeg begynner der...FLere jenter så jeg kan velge ut den jeg tror er romantisk :love:

NYYDLIG tråd Mr.Olsen, dette blir interresant

Endret av Slettet+9871324
Lenke til kommentar
:) Fett

Jeg er med jeg :cool:  :thumbup:

Men venter til skolestart, begynner på vidregående da vil jeg få en større vennekrets når jeg begynner der...FLere jenter så jeg kan velge ut den jeg tror er romantisk :love:

NYYDLIG tråd Mr.Olsen, dette blir interresant

9045334[/snapback]

Du kan o sende roser til mange , men husk at kun ei skal få kjede... blir kjipt å rote bort 2k på 3-4 hver...

Finn ut hvem du vil satse på, ang go for it...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...