Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Romantiske tips og ideer? (for gutt)

Gjest Slettet-JWlLR8

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-JWlLR8

OK, dette er mitt første inlegg her på forumet. Jeg kommer bærende et simpelt etterspørsmål.

Hva er en "bra" romantisk ide?

For litt bakgrunn info om meg så er jeg en gutt på 18 år, som har vert sammen me kjæresten min i ca 10 måneder. Hun er nå vekke på sommerferie, og jeg vill helst ha kommt opp med en imponerende romantisk ting vi kan gjøre sammen når hun komme igjen.

Hun er en utrolig snill og grei jente som elsker romantikk. Pga dette har jeg gjort romantiske ting før som feks å legge roser på trappen hennes om mårningen osv..

Dette har til nå slott ann bra, men i det siste har jeg funnet ut. Jeg er TOM! Fullstendig tom for ideer. Kommer ikke på noe mer romantisk vi kan gjøre sammen!

Ting vi allerede HAR gjort:

1. Spist hjemmelaget middag hos meg.

2 .Godt på kino.

3. Badet om kvellen.

4. Grillet marshmallows forran peisen.

Det er mange flere men jeg komme ikke på noen akkuratt nå...

Noen orginale forslag som ikke krever FOR mye?

Takker :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe sitter i samme klisteret som deg! :) Har nå fått ut fingeren og planlagt en tur til Bergen i august! :) Men nå når hun kommer hjem har jeg booka spa til henne! Sjokoladebehandlig og full korpsmasasje (er ikke for lat til å gjøre det selv nei! det er hverdagskost!) så min fremtidige romantiske liste er:

- Spa

- Bursdagspresang (mye kliss der)

- Bergenstur!

kanskje du kan hente noen ideer der?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8
Hva med å dra på ferie sammen? Trenger ikke være så lang tur.. En storby, hytte eller what ever.. Ta bilen om du har og kjør et sted dere kan kose dere!

9041158[/snapback]

Har ikke veldig mange tips, men i morgen skal jeg og kjæresten på camping i skogen, bare oss 2 i 2-3 dager. med telt, en elv, ett vann, bål, masasjeolje osv osv. vil nå jeg si er ganske romantisk =)

9041376[/snapback]

God idee! VELDIG god idee! Har vurdert å ta henne med på camping/teltur greie. Men er det da ikke vannskelig å skape en god stemmning mitt i en skog? Hehe, noen gode forslag på hvordan dere har tenkt å bygge litt stemmning rundt skogsbesøket?

hehe sitter i samme klisteret som deg! :) Har nå fått ut fingeren og planlagt en tur til Bergen i august! :) Men nå når hun kommer hjem har jeg booka spa til henne! Sjokoladebehandlig og full korpsmasasje (er ikke for lat til å gjøre det selv nei! det er hverdagskost!) så min fremtidige romantiske liste er:

- Spa

- Bursdagspresang (mye kliss der)

- Bergenstur!

kanskje du kan hente noen ideer der?

9041407[/snapback]

Hmm den ideen me spa likte jeg. Hvor mye kostet det deg 'a?

Vett ikke om dette påvirker noe men hun er ett år yngre en meg. Så foreldrene er ikke så akseptable framfor at jeg åpner en vin flakse med henne. Dette pleier vi sommregel å drite i så klart, men jeg liker ikke å bryte foreldrenens regler.

Derimot hva er vell en god middag utten en god vin?

Flere forslag/kommentarer?

Lenke til kommentar

behandlig med sjokolade koster alt fra 400-2000kr

Jeg gikk for en mellomting på 600kr det innebærer aniktsmasasje med en sjokkoladebasert krem. og en full korpsmasasje med sjokoladeolje.

Jeg gav beskjed til massøren at jeg ikke vet helt hva hun er akseptabel med, så om hun vil gjøre endringer i opplegget så la hun gjøre det. Hun bør nesten være konfortabel med det at andre "tar på henne". Så er jo en viss risikofaktor i dette...

En både bedre, og billigere versjon kan være å gå til innkjøp av diverse spa produkter selv! og så gi hun en hel behandlig du! :) Mer romantisk en det blir det ikke :love:

og der er jo noe for begge parter også! Hun får sin avslappelse, og du får gjerne din opphisselse! :)

Endret av Disable
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8
Tja, si det :D

Har aldri hatt noen damer jeg, men har mange planer og idéer da.

Kunne godt tenke meg å drikke en del og så gå en lengre og romantisk tur og.

9041580[/snapback]

Ja hadde en god del planer helt i starten jeg og. Følte jeg hadde 1000 gode ideer. Men så ble de "skutt opp" en etter en. Jeg er nå offesielt "tom for ammo" :p

Hehe, men er veldig "keen" på å ta en tur med henne etter vi ahr spist/drukket, men det pleier somregel å ende i "orker vi det nåda?" eller noe i den duren. Jeg er veldig tur-person så jeg elsker å gå slike turer. Hun delle IKKE min interresse! :p

behandlig med sjokolade koster alt fra 400-2000kr

Jeg gikk for en mellomting på 600kr det innebærer aniktsmasasje med en sjokkoladebasert krem. og en full korpsmasasje med sjokoladeolje.

Jeg gav beskjed til massøren at jeg ikke vet helt hva hun er akseptabel med, så om hun vil gjøre endringer i opplegget så la hun gjøre det. Hun bør nesten være konfortabel med det at andre "tar på henne". Så er jo en viss risikofaktor i dette...

En både bedre, og billigere versjon kan være å gå til innkjøp av diverse spa produkter selv! og så gi hun en hel behandlig du! :) Mer romantisk en det blir det ikke  :love:

og der er jo noe for begge parter også! Hun får sin avslappelse, og du får gjerne din opphisselse! :)

9041594[/snapback]

Hmmm NOW we're talking! Dette var en super idee! :!: Må bare finne meg et sted å kjøpe noe masasjeolje og noe sånt kliss. Har rimelig store henner, så viss jeg leser litt på internett bør ikke "basic" massasje vere umulig å mestre!

Har jeg feil i at disse små IKEA lysene (engangslys) er en gyllen nøkkel til romantikk?

Lenke til kommentar

senket belysning og stearinlys er alltids velkomment :)

Når det gjelder masasjen tror jeg ikke din utførelse er det viktigste, bare det å prøve kommer man langt med! :) Dessuten er det en treningssak. Finn deg en liten guid på nette, så du får deg en oversikt over steder du bør holde deg unna. Om dere stoler litt på hverandre kan jeg annbefale fotmasasje. Da mener jeg ikke den nederste dele om du henger med? ;) Bare begynd på leggen og jobb deg oppover. Ta deg god tid, og ver forsiktig, så går det nok bra!

En annen ting jeg abselut vil annbefale deg er å gå til innkjøp av kokesjokkolade og litt frisk frukt (jordbær, mango, melon, lit mer eksotiske frukter også) og så smelter du kokesjokolade og dypper frukt i det :) Slik "sengemat" som jeg liker å kalle det er alltids en slager!

Og evt. overflødig smeltet sjokolade kan brukes til kreative formål! :dribble:

Endret av Disable
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8
tja vet ikke jeg..

Hva som du rydder og vasker huset skikkelig før hun kommer hjem..:D?

Kunne tenke meg å lære massasje jeg og.. kan være greit å ha litt kunnskap når jeg finner den rette jeg vil ha!

9041653[/snapback]

Ja ikke sant? Kunsten av å kunne massere riktig er vell noe man aldri vet når man trenger! :)

senket belysning og stearinlys er alltids velkomment :)

Når det gjelder masasjen tror jeg ikke din utførelse er det viktigste, bare det å prøve kommer man langt med! :) Dessuten er det en treningssak. Finn deg en liten guid på nette, så du får deg en oversikt over steder du bør holde deg unna. Om dere stoler litt på hverandre kan jeg annbefale fotmasasje. Da mener jeg ikke den nederste dele om du henger med? ;) Bare begynd på leggen og jobb deg oppover. Ta deg god tid, og ver forsiktig, så går det nok bra!

En annen ting jeg abselut vil annbefale deg er å gå til innkjøp av kokesjokkolade og litt frisk frukt (jordbær, mango, melon, lit mer eksotiske frukter også) og så smelter du kokesjokolade og dypper frukt i det :) Slik "sengemat" som jeg liker å kalle det er alltids en slager!

Og evt. overflødig smeltet sjokolade kan brukes til kreative formål!  :dribble:

9041654[/snapback]

Hehe skulle ønsket jeg hade et slikt avanset lys, der du kunne stille på lysmengden. Jeg har 2 simple funksjoner. AV og PÅ... Ikke fullt SÅ romantisk når det endten er bekmørkt eller når full solskinns dag eller hva? :thumbdown:

Digger btw, "sengemat". Vi hadde et lite eksperiment me honning for litt siden. Meget vellyket!

Når det kommer til stemmning. Hva vill dere anbefale til musikk? Ikke heavy metal tipper jeg? :p

Lenke til kommentar

hehe :) vanligvis hun som står for bakgrunnsmusikken men det går mest i keane, matchbox 20 og litt forskjellig, hiver opp en liste jeg :)

Aqualung - Brighter than sunshine

Matchbox 20 - 3 AM (piano version)

Muse - Unintended

The Fray - Heaven Forbid

Bryan Adams - Heaven

Har også en del andre sanger, men teksten passer somregel ikke til situasjoen, men hiver opp fordi jeg :)

Aqualung - Easier to lie

Keane - bend & break

Keane - Snowed under

Keane - This is the last time

Chicago - Hard to say I'm sorry

Coldplay - Truble

Mest det det går i når vi er sammen.

Edit: Kan jo invistere i noen små lamper å sette i hjørner av rommet. da blir det fort litt dimmet belysning. Evt. overdrøsse rommet med stearinlys og roseblader! :thumbup:

Endret av Disable
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8
hehe :) vanligvis hun som står for bakgrunnsmusikken men det går mest i keane, matchbox 20 og litt forskjellig, hiver opp en liste jeg :)

Aqualung - Brighter than sunshine

Matchbox 20 - 3 AM (piano version)

Muse - Unintended

The Fray - Heaven Forbid

Bryan Adams - Heaven

Har også en del andre sanger, men teksten passer somregel ikke til situasjoen, men hiver opp fordi jeg :)

Aqualung - Easier to lie

Keane - bend & break

Keane - Snowed under

Keane - This is the last time

Chicago - Hard to say I'm sorry

Coldplay - Truble

Mest det det går i når vi er sammen.

Edit: Kan jo invistere i noen små lamper å sette i hjørner av rommet. da blir det fort litt dimmet belysning. Evt. overdrøsse rommet med stearinlys og roseblader!  :thumbup:

9041690[/snapback]

Mange gode ideer! *lagrer listen* :!:

Jeg har et bobblebad hjemme hos meg. Å fyllle det me roseblader og pynte rundt me starin lys er vell litt for mye? :hmm: Dette pluss en god vin/annen drikke høres ut som en god idee mener jeg. Respons? ;)

Lenke til kommentar

Det virker da koslig det..? Husk på at noen jenter kan synes det lett kan bli for mye om gutten skal være romantisk hele tiden. Det kommer veldig an på hvordan hun er.

Jeg og typen hadde en utrolig koslig kveld her en dag med hvitvin og reker. Det trenger ikke være så komplisert for å være koslig/romantisk.

Lenke til kommentar

Jo selvfølgelig :) Men det kan bli for mye, jeg har hørt skrekkhistorier om gutter som alltid vil tenne massevis av stearinlys hver gang de har sex ol.

Så lenge det er snakk om en gang i blandt så går det greit, klissenivået varierer fra jente til jente

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8

Hmmmm mange lure innlegg folkens. Er heldigvis 3 uker til hun kommer igjen, så jeg har en del tid på meg til å tenke gjennom saken. Men synnes bare det hadde vert lit stas å kunne åverasket hun me noe koselig/romantisk når hun komm hjem. Viss dere skjønner hva jeg mener? :)

PS: Gøy å høre en kvinnelig mening om saken Skilpadde ;)

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Har ikke veldig mange tips, men i morgen skal jeg og kjæresten på camping i skogen, bare oss 2 i 2-3 dager. med telt, en elv, ett vann, bål, masasjeolje osv osv. vil nå jeg si er ganske romantisk =)

Villmark?;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...