Rockagirl Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Fant ingen tråd om denne brae serien så jeg tenkte jeg kunne starte en Er det noen andre som følger med på serien? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg så nettopp de to siste episodene i sesong 13 og jeg er helt sjokket over at Ray mistet bena sine! Håper det ikke skjer noe med Neela, det så jo ut som om hodet hennes ble slått ned i bakken flere ganger! Stakkars alle sammen Er det noen andre som ser på serien da? Endret 28. august 2007 av Rockagirl Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 har sett på det noen ganger^^ hehe mer hakke jeg å si Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Hmm dette ble ikke en populær tråd må jeg si, trodde kanskje serien var LITT mer sett enn dette :/ Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Var ikke akutten en veldig voldelig serie med blod og gørr osv? Tror den er boikotta i Tyskland... Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Var ikke akutten en veldig voldelig serie med blod og gørr osv? Tror den er boikotta i Tyskland... 9375913[/snapback] Voldelig? Neei det vil jeg ikke si, den handler om en Akutt og alt som skjer der Har ikke sett på det i mange år så vet ikke om det var sånn før da! Alt jeg vet er at George Clooney var med de første årene.. Endret 28. august 2007 av Rockagirl Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 de første 7-8 sesongene er de beste, de nye er ikke noe serlig. uten Mark Green og John Carter karakterene er den ikke det samme Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg fulgte med på det for mange år siden, var vel når tv3 begynte å sende det, er endel år siden. Mista bare interessen.. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 mmmm akutten er en av de seriene jeg har fulgt med fra starten. Blir lei i perioder, men ender alltid opp med å starte opp i gjen. Nesten underlig at denne serien ikke er blitt cancelled. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 mmmm akutten er en av de seriene jeg har fulgt med fra starten. Blir lei i perioder, men ender alltid opp med å starte opp i gjen. Nesten underlig at denne serien ikke er blitt cancelled. 9389297[/snapback] Syns egentlig jeg også.. Dont get me wrong, jeg elsker serien men den har jo vært i maange år nå og selve handlingen har jo alltid vært den samme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå