Armas Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Dette er sikkert ikke et veldig populært spørmål hos alle men: Trenger en bærbar til studiene. I studiene mine trenger jeg en del utrolig dyre programmer , (Dak, photoshop, illustrator osv..) som ingen studenter har råd til. Etter min mening er softwarebransjen avhengig at vi som etterhvert skal bruke disse programmene i jobbsammenheng (m.a.o. betale for programmene) lærer oss å bruke dem mens vi studerer. Av denne grunn har jeg ikke så store kvaler med å bruke piratversjoner. Spørsmålet mitt blir da som følger: Kjøper jeg en bærbar PC er det ikke noe problem å finne programmer. Men nå her det seg slik at jeg har mer lyst på en mac. Er det vanskelig å få tak programmer til mac? Mener ikke bare Photoshop men også litt særere programmer som FormZ og ArchiCAD ? Lenke til kommentar
bug2k Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Vel, jeg kan bare si det sånn at hvis du først kjøper mac'en, så blir du så frelst at du kommer til å få tak i alt det du måtte trenge. :wink: Men pass på at du ikke blir en som skal ha alt, slik at du blir en som er mere opptatt av å ha progammer enn å bruke dem. Den er nå engang sånn at de fleste bare skal ha, skal ha, skal ha... Og et fåtall setter seg inn i programmene, og bruker dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå