ecko Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 skal man svare på tat man er kommet inn på skole, eller er det bare å la vær å møte opp til høsten? Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Skal du gå på den linjen/skolen du har fått tilbud om? Skjønte ikke helt hva du mente.. Lenke til kommentar
[FH]Homer Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Tror at du maa gaa inn paa www.vigo.no og svarer om du vil ta i mot tilbudet. Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg har ikke fått noen sms om at inntaket er klart, men jeg sjekket Vigo.no og der står det at jeg kom inn på 1. valget. Merkelig. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvis du ikke har oppgitt mobilnummer er det jo et selvfølge at du ikke har fått noen sms. Men i alle fall, nå skal du alstå svare ja/nei på tilbudet du har fått. Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Jeg har oppgitt telefonnummer. edit: Fikk melding akkurat nå :!: Endret 10. juli 2007 av j0nas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå