Juden Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Hvilken tiår var din favoritt når det gjaldt serier? Kom med dem her. Både serier og tiår. Ikke glem å begrunn svaret" Endret 9. juli 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Slutten av 80-tallet til idag igrunn, synes det kommer gode serier hele tiden jeg! Men de aller beste var slutten av 80-tallet til midten av 90 taller! Mange gode serier da! Bedre familieserier synes jeg da.. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Akkurat nå er det beste. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg liker veldig mange serier fra 80-tallet, men jeg må si at dette tiåret er min favoritt. Dette fordi de fleste av mine favorittserier har opphav nå. Jeg liker også mangfoldet som er nå fortiden, selv om det blir litt mye reality på TV-skjermen, men de unngår jeg bare og ser heller på Tv-serier som faller i smak. I de siste årene har jo flere kamerateknikker blitt tatt i bruk og "spesialefekter" har blitt mere utbredt i ulike TV-sjangre. Med bedre teknikker kan situasjoner fremstilles mer virkelige og det hever kvaliteten synes jeg. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det er helt klart 90 tallet. Serier som The Simpsons, Seinfield, South Park, Friends, Frasier, Beavis and Butt-Head osv. Jeg liker best komedie tv-programmer. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Må bli 90- eller 00-tallet av disse grunnene: Heroes Kongen av Queens Prison Break The O.C. One Tree Hill South Park Family guy Simpsons 24 Dexter Band of Brothers Friends Scrubs CSI House M.D. ...for å nevne noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå