ecko Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 hvilke rettigheter har en vanlig kar for politiet? hva må man si, og hva bør man ikke si? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 hvilke rettigheter har en vanlig kar for politiet? hva må man si, og hva bør man ikke si? Jeg tror man bør si minst mulig. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Politiet kan rett og slett gi deg pålegg og holde kjeft. Gjør du ikke det sier det "pling" i takstameteret til politiet. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Mine erfaringer er at det hjelper værken å være høflig og saklig, eller frekk og idiot. Bare skygg unna de. Spesielt politiet i Bergen. Makan til rottereir skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Samme gjelder bygdepoliti og Kr.sand politi. De i kr.sand er veldig behjelplige med å ta i mot anmeldelser. Men henlegger alt. La inn en anmeldelse der politiet var på stedet selv, tok gjerningsmannen og det var over 10 vitner og en legeerklæring... Kragerø UP er også noen rasshøl uten like. Gikk rettens gang mot dem engang pga en måling jeg mente ikke var god nok. - da de tok måling med policepilot så ville jeg se papirene på at den var testet og kalibrert (daglig pålegg for dem). noe jeg ikke fikk se da jeg ble målt. - min advokat fikk aldri se de papirene heller - De dukket plutselig frem under rettsaken - I politiskrivet stod det ikke noe om at jeg kjørte med en kamerat, derfor fikk han ikke lov å være vitne i saken. Politiet er en kameratklubb fra helvete. Det er det eneste jeg kan si! Lenke til kommentar
ecko Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 har politiet her i norge arrestordre, ransakelseordre og slikt? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 En telefon til politiet så har du sikkert alle de svarene enn å få mange rare spekulasjoner. Si at det er i forbindelse med et skoleprosjekt som du skal starte på til høsten eller noe piss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå