Martin-Vb Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Wikibooks Endret 18. juli 2007 av Martin-Vb Lenke til kommentar
Martin-Vb Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Selfølgelig skrev en feil så måtte flytte den. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 - Du må bruke datatyper! "Dim a" er selve definisjonen på inneffektivt, og minne krevende, du kan ikke skrive en artikkel om variabler, og ikke bruke datatyper! Hvorfor ikke bare bruke object? (som er standard) * Object tar mange ganger mer RAM * Koden blir inneffektiv, siden .NET må unboxe og eventuelt konvertere alle variabler for hver gang de brukes. - Du trenger ikke en variabel for hver "for" løkke, hvis ikke for løkkene er nøstet sammen - Du mangler For Each og Do Loop - Du må navngi variabler, Label1 er fæl uvane å legge til nybegynnere. - Litt om forskjellen mellom Function og Sub hadde også vært fint Lenke til kommentar
olemag11 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er det stor forskjell i VB og VB.NET? Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er det stor forskjell i VB og VB.NET? Dette lurer jeg også på. Er helt nybegynner og har tenkt meg å starte med VB. Men nå er jeg i tvil.. Hva er forskjellen, og hva er best? Lenke til kommentar
Spenzer Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er det stor forskjell i VB og VB.NET? Dette lurer jeg også på. Er helt nybegynner og har tenkt meg å starte med VB. Men nå er jeg i tvil.. Hva er forskjellen, og hva er best? Definisjon: VB = Visual Basic 6 (jeg definerer ivertfall VB som Visual Basic 6) VB .NET (Visual Basic .NET) Jeg personlig bruker VB (Visual Basic 6) men er sikker på at alle andre vil anbefale VB .NET Grunnen til at jeg bruker VB er fordi jeg startet med VB men VB .NET er ikke så stort annerledes. Og folk sier også at VB er utdatert for lenge siden, så jeg vil uansett anbefale deg som nybegynner og starte med VB .NET uansett, jeg vil sansynligvis begynne med det eller Visual C# selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå