Porty Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei. Er det noen som vet om et program som jeg kan bruke for å konvertere musikk filer fra CD-plater over til MP3 filer? Eller andre filer som kanskje har bedre kvalitet enn MP3 filer, hvis det finnes Helst gratis program. På forhånd takk Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 http://deepburner.com/?r=products&pr=deepripper Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Liker Easy CD DA Extractor, det er min favoritt av alle rippe program jeg har prøvd Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Selv bruker jeg FreeRip. Enkelt, lite og gratis program. Lenke til kommentar
johome Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Er det noen av disse programmene som bare ripper deler av CD'en ? Jeg har en del CD'er som jeg bare vil rippe noen sanger av. Ripper jeg hele CD samlingen blir det liksom overkill , siden jeg bare vil ha de sangene på disken som jeg liker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg er veldig glad i Express CD-Ripper, mener å huske at du kan velge enkelt sanger der ja. http://www.nch.com.au/rip/plus.html Wiken.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Reknar med ein kan velge songar i alle dei programma nemnt over. Noko anna ville vore litt rart eigentleg ... DeepRipper kan det iallfall, ut frå det eine skjermskotet som ligg på sida. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Ville gått for Exact Audio Copy sammen med lame encoderen. Guide til dette finner du her. Edit: Gratis og du kan velge sanger her også- Endret 10. juli 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg bruker CDex http://sourceforge.net/projects/cdexos/ og iTunes http://www.apple.com/itunes/ fine gratis ting begge to. Og du kan velge sanger. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg har brukt Cdex (som også Harald anbefaler) i flere år og har ingenting negativt å si om det programmet. Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ville gått for Exact Audio Copy sammen med lame encoderen. 9041255[/snapback] Trolig den beste og enkleste måten. Lenke til kommentar
johome Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Da har jeg lastet ned Deep ripper som lar deg bestemme hvilke sanger som man skal rippes. Har ikke fått sjekket de andre programmene , men siden dette programmet gjør jobben er jeg godt fornøyd. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 De aller fleste (tror alle) rippeprogrammer lar deg velge sanger som skal rippes Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Kan ikke si at jeg noengang har vært borti et program som ikke lar deg gjøre det nei. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Program som er like bra som audiograbber på å finne sang-/artistnavn (freedb) og like bra kvalitet som f.eks. wmp (justerbar?)? Kvaliteten på audiograbber var jo elendig... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Program som er like bra som audiograbber på å finne sang-/artistnavn (freedb) og like bra kvalitet som f.eks. wmp (justerbar?)? Kvaliteten på audiograbber var jo elendig... 9056840[/snapback] Lest mitt innlegg? EAC sammen med lame gir meget bra kvalitet. EAC finner tittel/artist via freebd og du kan velge variabel bitrate. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) du får ikke velge bra kvalitet før du legger inn og bruker lame encoder i lag med audiograbber. Endret 11. juli 2007 av Lugmeister Lenke til kommentar
ssf Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Isjda. Mulig jeg har bomma grovt der Hvordan gjør man det? Har imidlertid lame i forbindelse med audacity Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Kopier fila lame_enc.dll til Audiograbber-mappa. Gå so til Settings --> MP3-settings, og vel Lame under «Internal encoders». Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå