papirvann Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 hvis man skulle bli tatt av sivilsnutn, har de noen ID eller noe som kan bevise at de er snut? når man ikke kan se det på uniformen. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvis de ikke har noen form for ID, kan de ikke kreve noe av deg. Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja, de har skilt i et slags 'smykke'. Står at de er politi, fullt navn og bilde Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Ja, de har skilt i et slags 'smykke'. Står at de er politi, fullt navn og bilde 9040283[/snapback] slik plasting som er litt større enn et kredittkort? Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja, de har skilt i et slags 'smykke'. Står at de er politi, fullt navn og bilde 9040283[/snapback] slik plasting som er litt større enn et kredittkort? 9040384[/snapback] Yup Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Charlotte90: Hvordan veit du dette da? Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Charlotte90:Hvordan veit du dette da? 9040696[/snapback] Haha, er nok ikke verre enn at faren min har et slikt et Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Oj, det kan ikke være enkelt. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Trodde det var bare på film jeg? Har de egentlig ikke et slags kredittkort lignende sak? hvor det står navn, personnummer etc. Charlotte? Kan ikke du poste et bilde av dette? Bare sladde navn og sånn først. Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Trodde det var bare på film jeg? Har de egentlig ikke et slags kredittkort lignende sak? hvor det står navn, personnummer etc. Charlotte? Kan ikke du poste et bilde av dette? Bare sladde navn og sånn først. 9040722[/snapback] Kan se hva jeg får til Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 De MÅ jo ha noen form for ID, enhver idiot kan jo kle seg opp i uniform. En trønder har jo blitt bøtlagt flere ganger for å stoppe folk for å kjefte på de grunnet høy fart. liker ikke politi, gir meg magesår. Blodtrykket stiger hver gang jeg ser en politibil, normalt? Tenk å ha en i huset. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 De MÅ jo ha noen form for ID, enhver idiot kan jo kle seg opp i uniform. En trønder har jo blitt bøtlagt flere ganger for å stoppe folk for å kjefte på de grunnet høy fart. liker ikke politi, gir meg magesår. Blodtrykket stiger hver gang jeg ser en politibil, normalt? Tenk å ha en i huset. 9040741[/snapback] Jeg er trønder Det er normalt, jeg også har får høyere puls/blodtrykk når jeg ser en politibil. Jeg liker dem bare ikke. Skal alltid ødelegge morroa. Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Han hadde det på jobb nå, men jeg kan poste bilde hvis jeg får anledning senere en gang Hehe, jeg merker ikke noe til at han er politi når han er hjemme da. Han går ikke akkurat rundt i uniform eller kjører politibil da Men igjen så er jeg jo vant med det.. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 ¨Skal alltid ødelegge morroa. 9040769[/snapback] Moderere bråket * Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ¨Skal alltid ødelegge morroa. 9040769[/snapback] Moderere bråket * 9041238[/snapback] Ikke alltid. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har planer om å utdanne meg som Politi selv, og kan ikke se for meg noe annet som en jobb med forskjelligt innhold. Gleder meg til jeg skal begynne jeg Lenke til kommentar
morfin Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Syns jeg husker å ha hørt at man ikke kan kreve å se personalia av politifolk, men de må oppgi et nummer slik at man kan ringe nærmeste stasjon og høre hvem som har dette nummeret. tror jeg.. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Syns jeg husker å ha hørt at man ikke kan kreve å se personalia av politifolk, men de må oppgi et nummer slik at man kan ringe nærmeste stasjon og høre hvem som har dette nummeret. tror jeg.. 9045030[/snapback] jeg mener å ha lest på nFF at man hadde rett til å få ett eller annet nummer av dem. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Man har rett til å få et såkaldt id-nummer, men ikke fult navn. Lenke til kommentar
kimerik Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Man har rett til å få et såkaldt id-nummer, men ikke fult navn. 9045259[/snapback] Det kalles et tjeneste-nummer, og det er de pliktig til å oppgi - og vente på at du faktisk ringer politiet og får bekreftet at dette er et gyldig tjenestenummer før du trenger å gi fra deg egen ID. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå