Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Sperring av Torrent

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det lurer jeg også på! :)

Du har sikkert hukket av på block p2p programs / torrent programs, under advanced lan eller noe....Det fungerer jo ikke. Tror at du må til å blokkere porter, og siden de fleste torrent program kan endre porten som brukes så må man blokke stort sett alt. Man sitter da igjen med et redusert nettverk som kanskje ikke kan brukes til msn osv...om jeg ikke har tatt feil (ikke kikka mer enn ti minutt på det heller da)

Edit: Tazte fEil

Endret av kahorn03
Lenke til kommentar

Du har sikkert hukket av på block p2p programs / torrent programs, under advanced lan eller noe....Det fungerer jo ikke. Tror at du må til å blokkere porter, og siden de fleste torrent program kan endre porten som brukes så må man blokke stort sett alt. Man sitter da igjen med et redusert nettverk som kanskje ikke kan brukes til msn osv...om jeg ikke har tatt feil (ikke kikka mer enn ti minutt på det heller da)

9040286[/snapback]

Takk for raskt svar:)

Har ikke fått det helt til nei, og vil jo ikke sperre hele netverket! Alternativt: Går d ann å fordele båndbredden likt mellom brukerene?

Lenke til kommentar

9040286[/snapback]

Takk for raskt svar:)

Har ikke fått det helt til nei, og vil jo ikke sperre hele netverket! Alternativt: Går d ann å fordele båndbredden likt mellom brukerene?

9040435[/snapback]

Jeg tror at det går ann(har ikke nevnte router så jeg er ikke sikker), men da kommer du til å redusere hastigheten også på selve internettet på PCen, ikke bare P2P og Torrent.

Sempron ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...