Gå til innhold

Kan vidergående elever får rabatt på toget?

Anbefalte innlegg

På NSB sine sider står det ikke noe om at det er bare for høyere utdanning da. Men det er vel mest vanlig for de på høyskole osv...

Tenkte jeg skulle være 100% sikker. Siden en ordinær bilett koster 700kr :( Og minipris bilettene er utsolgt :dontgetit:

25% rabatt for studenter.

Endret av Oystein90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På videregående er man elev, student blir man først når man begynner på høyere utdanning.

Tolkningen av dette er imidlertid ulik fra selskap til selskap, men slik jeg husker det krever NSB studiebevis med semesterkort for å gi slik rabatt.

Lenke til kommentar
På videregående er man elev, student blir man først når man begynner på høyere utdanning.

Tolkningen av dette er imidlertid ulik fra selskap til selskap, men slik jeg husker det krever NSB studiebevis med semesterkort for å gi slik rabatt.

9043359[/snapback]

hmm. Ja det kan godt hende, for står ikke at vidergående elever får rabatt, på nsb.no. Har sendt dem en e-mail, for å være helt sikker.

Men blir vel å betale 704 kr da :cry: Men heldigvis har jeg foreldre som betaler :)

Lenke til kommentar

9043359[/snapback]

eeehh... feil.

Har gått på toget, og betalt studentrabatt med student/elev kortet mitt flere ganger. Altså dette kortet man får på VGS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...