klomp1 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Sorry, kløna og trykka "svar" i stedet for rediger =) Endret 21. juli 2007 av klomp1 Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) 2 ganger er litt drøyt... sorry Endret 21. juli 2007 av klomp1 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Hallais =) Hva med Logitech sin Z 2300 da? Det er 2.1 sett til tusenlappen. Prisguide Har aldri prøvd de selv, men har Z 5500, helt nydelig lyd! Bruker de på 360'n <3 Her er en LINK til produktet, hvis du vil lese litt mer om de Lykke til! 9064113[/snapback] Bumper bare den jeg =) Den kan kobles rett på box´n via ett adapter. 9101884[/snapback] Hva slags adapter? Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Hva slags plugger er det? 9102284[/snapback] Er ikke helt sikker, men står at det følger med en: SpesifikasjonerSamlet RMS-effekt: 200 watt satellitthøyttalere: 80 watt RMS (40 watt x 2) basshøyttaler: 120 watt RMS Samlet spisseffekt: 400 watt Frekvensområde: 35 Hz–20 kHz Signal-til-støy-forhold ved 1 kHz: > 100 dB Forsterker: ultralineær analog forsterker med høy kapasitet Kompatibilitet: Pc eller Mac Cd-spiller Digital musikkspiller (mp3-spiller) Dvd-spiller PlayStation®, PlayStation®2, PLAYSTATION®3 (med spillkonsolladapteren som følger med) Xbox®, Xbox 360™ (med spillkonsolladapteren som følger med) 9115808[/snapback] Ok takk for infoen. Skal vurdere dem ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Sovnet fra heile idèen i går, så om eg husker på det i dag etter jobb skal eg kjøre på da 9113228[/snapback] Ok. 9113611[/snapback] La ikkje merke til noe urovekkende lyder fra mitt system når eg såg denne traileren her ihvertfall. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Da er det nok mine høyttalere som er TEITE! Angående Amentio butikken de er kjøpt på; de svarer jo aldri på mailer. Har også sendt inn søknad (høres rart ut) om å få sende dem tilbake men har ikke fått svar på den heller. Hva er det de feiler? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Har nesten en følelse av at Amentio.no ikke bruker mail jeg. Når jeg bestiller derfra får jeg ikke ordrebekreftelse på mail, har heller ikke fått tilsendt bekreftelse om at jeg har laget konto der når jeg gjorde det. Men når jeg ringer, så ordner de alt. Ring du. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Har nesten en følelse av at Amentio.no ikke bruker mail jeg.Når jeg bestiller derfra får jeg ikke ordrebekreftelse på mail, har heller ikke fått tilsendt bekreftelse om at jeg har laget konto der når jeg gjorde det. Men når jeg ringer, så ordner de alt. Ring du. 9123210[/snapback] Rart, de har jo mail adresse. For ringe da. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Fikk dem til å sende mailen. Men i den sto det: Betingelser: - Husk å legg ved korrekt utfylt angrerettskjema ved forsendelsen. Varer uten medfølgende angrerettskjema vil bli sendt i retur. Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 håper du finner ut av det litt off topic, kan Denne kobles direkte på xbox'en? Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 håper du finner ut av det litt off topic, kan Denne kobles direkte på xbox'en? 9125480[/snapback] Jepp, men da trenger du en optical ledning i mellom... koster 200 spenn ca. Det er en optical port på xbox'n sitt tv adapter, på den enden som skal inn i box'n Bruker z5500 selv på box'n Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 håper du finner ut av det litt off topic, kan Denne kobles direkte på xbox'en? 9125480[/snapback] Jeg ga faen i å finne retur skjema. Jeg bare sendte den med den andre infoen de ville ha. Det er jo lov om angre rett så jeg kan ikke forstå hvordan de kan sende den tilbake igjen bare for det. De har all infoen de trenger for å vite hvem det kommer fra osv. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jepp, men da trenger du en optical ledning i mellom... koster 200 spenn ca. Det er en optical port på xbox'n sitt tv adapter, på den enden som skal inn i box'n Bruker z5500 selv på box'n 9125575[/snapback] hvordan ser denne kabelen ut?? fant et lite hull der i tv adaptere.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Jepp, men da trenger du en optical ledning i mellom... koster 200 spenn ca. Det er en optical port på xbox'n sitt tv adapter, på den enden som skal inn i box'n Bruker z5500 selv på box'n 9125575[/snapback] hvordan ser denne kabelen ut?? fant et lite hull der i tv adaptere.. 9125865[/snapback] ca Endret 23. juli 2007 av TheOats Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Den kabelen er ikke så dyr som 200,-. Du finner den fint til rundt 50-100,- Kvaliteten spiller ingen rolle. Det er digitale signaler så det er samme faen hvor crappy kabel du kjøper så lenge den funker Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Jeg nyter selv hjemmelagde høytalere...! Jeg anbefaler dette siden du får mye mer for pengene, men du må jo kunne med dette her. Jeg har hørt litt på Z-5500, og synes det var særdeles bra til sin prisklasse, så er det jo surround. Men husk at når du kobler anlegget ditt opp til 360`en uten optisk kabel, blir det ikke ekte surround. Det som skjer er at forsterkeren lager et surround signal av et stereo signal. De som gjør dette er programmer som Dolby pro logic 1 og 2.Frontene(høytalerene foran deg) blir ekte stereo, men de bakre høytalerne blir i mono. Litt vanskelig å forstå, men prøver så godt som jeg kan. Endret 23. juli 2007 av cissaman Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg nyter selv hjemmelagde høytalere...! Jeg anbefaler dette siden du får mye mer for pengene, men du må jo kunne med dette her. Jeg har hørt litt på Z-5500, og synes det var særdeles bra til sin prisklasse, så er det jo surround. Men husk at når du kobler anlegget ditt opp til 360`en uten optisk kabel, blir det ikke ekte surround. Det som skjer er at forsterkeren lager et surround signal av et stereo signal. De som gjør dette er programmer som Dolby pro logic 1 og 2.Frontene(høytalerene foran deg) blir ekte stereo, men de bakre høytalerne blir i mono. Litt vanskelig å forstå, men prøver så godt som jeg kan. 9126966[/snapback] Jeg har ikke tenkt å ha surround så jeg går i så fall for "lillebroren" til det "anlegget" der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå