TheOats Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg sitter her med en xbox 360, men klarer ikke å se hvor denne optiske pluggen skal være... Kan noen forklare meg/vise bilde? 9049837[/snapback] Ok det kan jo være jeg er helt på bærtur =P Men jeg mener det er den som er på "video" pluggen som går inn i xboxen. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg sitter her med en xbox 360, men klarer ikke å se hvor denne optiske pluggen skal være... Kan noen forklare meg/vise bilde? 9049837[/snapback] Ok det kan jo være jeg er helt på bærtur =P Men jeg mener det er den som er på "video" pluggen som går inn i xboxen. 9049882[/snapback] Ahh! Nå så jeg den Tenkte ikke å se på selve kabelen... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Lurte på enda en ting , litt OT; Noen her som har bestilt fra Amentio? Bestilte høyttalerene derfra og den dagen sto det at de skulle få flere på lager samme dag. Dagen etter sto det ingenting og nå står det at de har 18 på lager, selv om HW.no pris guiden sier at de får om 7 dager. Sendte ett par mailer om dette men har ikke fått svar :/ Bare meg som er paranoid? Eller er det en teit butikk? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Jeg har bestilt masse fra Amentio, og har stort sett bare gode erfaringer med de. De kan være litt treige fra du bestiller til de sender ut, men det kan jo også skyldes at jeg har betalt med Giro. Lagerbeholdningen som står på prisguiden er aldri oppdatert fra Amentio, shg og et par andre butikker. Drit i å send mail, det kan ta et par dager før de svarer, ta heller å ring. Folka som sitter der er kjempegreie og prate med, og ordner som regel en individuell løsning til deg på stedet =) edit: __ Angående høytalere, vil egentlig anbefale deg å ta skritte tusenlappen opp jeg, til et sett med Logitech z-5400. Det er en surroundpakke med dobbel digital inngang, til kun 1895,- Kjøpte denne pakken selv i fjor, og er knall fornøyd! https://prisguiden.no/product.php?p...iew=productinfo Endret 12. juli 2007 av Zappza Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg har bestilt masse fra Amentio, og har stort sett bare gode erfaringer med de.De kan være litt treige fra du bestiller til de sender ut, men det kan jo også skyldes at jeg har betalt med Giro. Lagerbeholdningen som står på prisguiden er aldri oppdatert fra Amentio, shg og et par andre butikker. Drit i å send mail, det kan ta et par dager før de svarer, ta heller å ring. Folka som sitter der er kjempegreie og prate med, og ordner som regel en individuell løsning til deg på stedet =) edit: __ Angående høytalere, vil egentlig anbefale deg å ta skritte tusenlappen opp jeg, til et sett med Logitech z-5400. Det er en surroundpakke med dobbel digital inngang, til kun 1895,- Kjøpte denne pakken selv i fjor, og er knall fornøyd! https://prisguiden.no/product.php?p...iew=productinfo 9063486[/snapback] Takk for infoen og rådet Det med å kjøpe noen andre høyttalere; har ikke så utrolig mye penger (brukt en del allerede =P) og jeg har ikke plass til surround anlegg her. Dessuten skal det så lite til før det blir bedre egentlig og det er det jeg vil. Siden tven funker opp lyden så vil jeg bare ha en løsning som unngår tven. Det er nok nok. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hallais =) Hva med Logitech sin Z 2300 da? Det er 2.1 sett til tusenlappen. Prisguide Har aldri prøvd de selv, men har Z 5500, helt nydelig lyd! Bruker de på 360'n <3 Her er en LINK til produktet, hvis du vil lese litt mer om de Lykke til! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Sånn sett, ja alt er bedre enn de innebygde høytalerne på TVen i allefall ^^ Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei folkens! Noen måte jeg kan få xbox 360 surround med denne? En eller annen inngang eller adapter jeg kan bruke? Takk. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Har Z-5500. Helt sinnsykt bra lyd jeg vil anbefale alle som vil ha skikkelig surround. Angrer ikke! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Hallais =) Hva med Logitech sin Z 2300 da? Det er 2.1 sett til tusenlappen. Prisguide Har aldri prøvd de selv, men har Z 5500, helt nydelig lyd! Bruker de på 360'n <3 Her er en LINK til produktet, hvis du vil lese litt mer om de Lykke til! 9064113[/snapback] Takk men har allerede bestillt de andre. (Vist de suger hardt så kanskje jeg for vurdere disse =P) Sånn sett, ja alt er bedre enn de innebygde høytalerne på TVen i allefall ^^ 9064279[/snapback] "Fortell meg om det " Endret 13. juli 2007 av TheOats Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg fikk selvfølgelig ikke med meg at det ikke fulgte sub med =P Bestiller bare den nå da. Forøvrig så synes jeg Amentio butikken var litt teit. Har ikke fått svar på noen av mailene mine, de har ikke send meg info om angrerett (noe de er pålagt så vidt jeg husker) og jeg fikk ikke noe mail om at de hadde sendt varen. Det var god lyd i høyttalerene da Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Nå her jeg testet høyttalerene litt å det verker som det av og til skurrer eller noe. Men det er mest på Battlefield 2:MC. Noen andre som har det slik, når det er en hel haug med eksplosjoner samtidig? Å på Gears of War ble jeg skutt på med Hammer of Dawn å da hørte jeg noen rare *kloonk* lyder, er det bare i spillet eller er høyttalerene mongo? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Å på Gears of War ble jeg skutt på med Hammer of Dawn å da hørte jeg noen rare *kloonk* lyder, er det bare i spillet eller er høyttalerene mongo? 9077878[/snapback] Da sprengte du høytaleren Lenke til kommentar
Northland Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det skurer? Du spiller ganske høyt da regner jeg med? Selv om det er oppskryt så heter det jo det at høytalere har 100 timer innspillings tid. Det jeg mener med det er at du trenger ikke ha bånn gass med en gang. Sjekk at alt av ledninger står skikkelig i, vis ikke må du vell bare klage? Selv om det kan høres ut som om "klonk" ikke akkuratt var et bra tegn.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Å på Gears of War ble jeg skutt på med Hammer of Dawn å da hørte jeg noen rare *kloonk* lyder, er det bare i spillet eller er høyttalerene mongo? 9077878[/snapback] Da sprengte du høytaleren 9078068[/snapback] Tror ikke det for lyden er grei ellers. (ble bare skutt på en gang med Hammer of Dawn) Det skurer? Du spiller ganske høyt da regner jeg med? Selv om det er oppskryt så heter det jo det at høytalere har 100 timer innspillings tid. Det jeg mener med det er at du trenger ikke ha bånn gass med en gang. Sjekk at alt av ledninger står skikkelig i, vis ikke må du vell bare klage? Selv om det kan høres ut som om "klonk" ikke akkuratt var et bra tegn.. 9078942[/snapback] Ja jeg tror det skurer. Men jeg hadde det ikke høyt, bare passe. Ledningene står i ja. Tror jeg må teste mer Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Testet med musikk å da hørte jeg ikke noe unormalt. Kan være det våpenet i Gears of War skal lage slik lyd. Å i det andre tilfellet med BF2:MC så tror jeg kanskje det skurret for de spillet ikke klarte det eller noe i den duren (?). Bare gjetter. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det var det første jeg og tenke på med Gears Of War faktisk... Jeg har litt kraftigere anlegg en det du kjøpte, og mener at Hammer of Dawn laget en form for "skurre" lyd her og. Når du sa det nå husker jeg at jeg stussa litt på det! Skal sikkert vær sånn! Du får jo bare høre godt etter, legger du merke til noe mer, så klager du bare! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Det var det første jeg og tenke på med Gears Of War faktisk... Jeg har litt kraftigere anlegg en det du kjøpte, og mener at Hammer of Dawn laget en form for "skurre" lyd her og. Når du sa det nå husker jeg at jeg stussa litt på det! Skal sikkert vær sånn! Du får jo bare høre godt etter, legger du merke til noe mer, så klager du bare! 9080001[/snapback] Jepp for gjøre det. Intensiv "testing" i under 14 dager =P (tror angre fristen er 14 dager) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Er det ikke det ene så er det det andre; når jeg vil se film kommer det bare ulyder fra høyttalerene :/ Noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 På et annet forum var det noen som foreslo at det ikke kommer lyd i filmer for de de ikke har noe dekoder eller noe slik. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå