Gå til innhold

Forslag til rimelige høyttalere? (Xbox360)

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har forslag til noen rimelige (men gode) høyttalere? Gjerne med optisk plugg så jeg kan putte dem rett i 360en.

Trenger ikke være surround, rettere sagt så "må" det helst ikke være det siden jeg ikke har plass til det her.

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du vil ha gode høytalere sfor 1000 kroner så anbefaler jeg strerkt dynavoice F6 gulvhøytalere, disse har jeg selv og det er mange her på forumet som legger frem disse som et godt alternativ til et lavbudgettsystem. De spiller helt konge og gir masse lyd til både film musikk å spilling.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=315429

nå må du ha en forsterker sammen med disse da, men de er en konge investering for en som ikke har så god råd :)

Kjøp en billig 2-veis forsteker så holder det i masssevis, god bass er det også, enkelt å plage naboer :)

Lenke til kommentar
Hva med dette? Du må nok klare deg uten optisk i den prisklassen, med en gang man skal ha optisk blir det mye dyrere.

9040144[/snapback]

Har noe i den duren fra før men tingen er at jeg må koble den ene (med en vanlig gul plugg) inn i suben og den andre med en annen (s-video aktig) plugg inn i suben. Så er det en annen kabel som går fra høyttaler nr2 til tven igjennom en lite plugg av den typen man putter i mp3 spilleren. (Håper du forstår hva jeg mener, vanskelig å forklare).

Lenke til kommentar
hvis du vil ha gode høytalere sfor 1000 kroner så anbefaler jeg strerkt dynavoice F6 gulvhøytalere, disse har jeg selv og det er mange her på forumet som legger frem disse som et godt alternativ til et lavbudgettsystem. De spiller helt konge og gir masse lyd til både film musikk å spilling.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=315429

nå må du ha en forsterker sammen med disse da, men de er en konge investering for en som ikke har så god råd :)

Kjøp en billig 2-veis forsteker så holder det i masssevis, god bass er det også, enkelt å plage naboer :)

9040159[/snapback]

Litt dyrt kanskje vist jeg må kjøpe forsterker.(?)

Hvordan er de koblet?

Lenke til kommentar

ang, forsterker til dynavoice F6 så bruker jeg en billig eltax fortserker, til ca 700 kroner, og det holder i massevis til mitt bruk. men her er du jo selvfølgelig over i litt mer hifi. Men hvis du bruker denna 360'n til dvd spiller og diverse så er det absolutt smart å kjøpe et skikkelgi høytalersett med egen forsterker. Lydbildet er uendelig mye bedre enn et høytalersett ment til pc. man kan faktisk se at basen rister ting rundt på hyllene i leiligheten min :p

Lenke til kommentar
ang, forsterker til dynavoice F6 så bruker jeg en billig eltax fortserker, til ca 700 kroner, og det holder i massevis til mitt bruk. men her er du jo selvfølgelig over i litt mer hifi. Men hvis du bruker denna 360'n til dvd spiller og diverse så er det absolutt smart å kjøpe et skikkelgi høytalersett med egen forsterker. Lydbildet er uendelig mye bedre enn et høytalersett ment til pc. man kan faktisk se at basen rister ting rundt på hyllene i leiligheten min :p

9040316[/snapback]

Vel det blir liksom litt dyrt :/

Men jeg bruker xboxen mest til spilling.

Edit:

Hovedgrunnen til å kjøpe nye høyttalere er at tven min justerer volumet dynamisk etter hva som skjer i filmer og spill. Det er jævlig irriterende.

Så derfor håpet jeg på å skaffe noen høyttalere jeg kan koble rett i xboxen for å ungå tven.

Endret av TheOats
Lenke til kommentar

For å være ærlig er Eltax en elendig ide,mener selv at PC-anlegget vil gjøre en like god jobb og sannsynligvis vare lenger.

Og selv har jeg aldri hatt Xbox så vet ikke hvilke tilkoblingstyper den har men så lenge den ikke har innebygd forsterker er vel PC-høyttalere det eneste valget.

Lenke til kommentar
For å være ærlig er Eltax en elendig ide,mener selv at PC-anlegget vil gjøre en like god jobb og sannsynligvis vare lenger.

Og selv har jeg aldri hatt Xbox så vet ikke hvilke tilkoblingstyper den har men så lenge den ikke har innebygd forsterker er vel PC-høyttalere det eneste valget.

9040525[/snapback]

Det har den ikke nei. Men den har en optisk plugg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...