Kjellis Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei, holder på å redigerer en film jeg har laget med min radiostyrte båt. Jeg trenger forslag til musikk som passer til dette...! Kom igjen med forslag Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hørte en rar sang i dag. Den heter Clap Your Hands!, album Clap Your Hands Say Yeah og er av Clap Your Hands Say Yeah. Prøv den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hva med temaet til "Love Boat? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Hva med temaet til "Love Boat? 9046761[/snapback] Hehe, den var heller dårlig..! Sliter med å finne bra musikk til videoen, bruker Milk inc med walk on water foreløpig Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 "hunt for the red october"? Lenke til kommentar
Speedy501 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Tja...Vangelis har jo mye fin stemnings musikk. Kommer vel an på om det er fart og action eller rolig opplevelse. Titanic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå