Groening Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Finnes det noe slags IM-tjeneste som kan "snakke" med GoogleTalk brukere? Jeg har hørt om noe som heter GAME som kan "snakke" med all slags, men har ikke funnet dette. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det finnes ingen IM-tjeneste som kan snakke med alle andre IM-tjenester. Men det finnes en drøss av klienter som kan snakke med de fleste tjenester, deriblant Google Talk. F.eks. Adium. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 En stemme for Adium. Med Adium kan du legg koble deg opp mot MSN, ICQ, GoogleTalk osv... Adium er basert på GAIM som du sikkert siktet til. GAIM er for Linux og Windows. Hjemmesiden til Adium ser ut til å være nede akkurat nå, men du kan jo lese mer om det på Wikipedia imens: http://en.wikipedia.org/wiki/Adium Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg har lastet ned Aduim og logget på Google Talk, men jeg får ikke lagt til kontakter. De ligger der i fem sekunder og så forsvinner de. Har det noe med at siden er nede? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hmm, fungerer utmerket her hvertfall. Hva med å be de andre legge deg til sånn at du bare kan godta de? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Fant ut hva det var, hvis de ikke er pålogget synes de ikke. Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ..Jeg har hørt om noe som heter GAME som kan "snakke" med all slags, men har ikke funnet dette. 9039939[/snapback] Var nok "Gaim" du har hørt om, som har byttet navn og heter nå Pidgin. Noe rot med at AIM gikk til søksmål mot Gaim, så derfor de byttet navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå