Gå til innhold

Ting virker bare på andre tilkobling

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et problem med min SMC-router hvor jeg bor nå. Når jeg kobler PC'en min rett i vegguttaket, fungerer Internettoppkoblingen smertefritt. Men når jeg aksesserer den gjennom routeren min får jeg alltid at websidene ikke er funnet. Refresher jeg en gang, fungerer de bestandig. Samme med min PS3, her må jeg alltid koble til to ganger for å komme online i et spill. Men ting ser ut til å fungere fint når den først har fått opprettet forbindelsen. Bare litt plagsomt å refreshe alle sider når jeg surfer rundtomkring..

Jeg har søkt rundt omkring, men syns det var vanskelig å finne noe da jeg ikke fant beskrivende nok søkeord.

Jeg lurte på om det er noe som har hatt samme problem, eller vet hva det skyldes og eventuelt hvordan det kan løses?

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det har jeg. Routeren fungerte altså fint hvor jeg bodde før. Nå bor jeg på et studenthjem, og det eneste jeg vet om detaljer er at de kjører mac-filtrering (noe jeg omgår med routeren). Jeg kan ikke spørre nettverksansvarlig om hjelp, da det er lite populært å koble opp routere der i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...