chokke Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jada, vanskelig å lage en beskrivende emnetittel så jeg får forklare det her. Det jeg er ute etter er en musikkavspiller som kan lage en spilleliste/legge til sanger i en eksisterende spilleliste ved å markere mapper (med undermapper) så legger den til alle .mp3-filene der i spillelista. Kan hende det går med WMP, men har ikke funnet noe enda Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Høyreklikk på en mappe -> Legg til i Windows Mediaplayer Liste. Hvis dette valget ikke er tilgjengelig må du først høyreklikke på mappen og velge Egenskaper -> Tilpass og deretter velge Musikk fra listen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Både WMP og Winamp har denne funksjonen. Med WMP - høreklikk på mappen --> legg til liste Med Winamp - høyreklikk --> Enqueue in winamp Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Takker! . Noen måte å se hvor mange sanger man har i spillelista? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Gir denne en liten "bump". Så hvordan kan man sjekke hvor mange sanger man har i spillelista? Og noen måte å gå igjennom for å sjekke om samme sang ligger flere ganger? Sykt plagsomt når det ligger flere av en i fare for at den kommer to ganger etter hverandre, eller mye oftere Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Nå bruker ikke jeg WMP, så kan ikke hjelpe deg der. I winamp står det hvor mange sanger du har i selve playlist vinduet. For å finne ut om sanger ligger flere ganger kan du kanskje prøve å sortere spillelisten etter navn, da blir det enklere å skille ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå