Eldy Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg lurte på om dette kortet er bra: Nvidia GeForce Go 7600 - til bærbar pc. Hvor mange fps vil det sånn ca spille bf2 og oblivion på? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Aner ikke hvor mange fps det leverer, men tror det skjermkortet er relativt bra Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er et greit gaming kort det. Men det er "go" og ettersom jeg har hørt så deler go kortene minne med ramen (?) skal jo ikke være noe problem uansett Lenke til kommentar
magneman Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er et greit gaming kort det. Men det er "go" og ettersom jeg har hørt så deler go kortene minne med ramen (?) skal jo ikke være noe problem uansett 9039991[/snapback] Er det ikke bare at "go" er mobile utgaven da? Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvis det står noe om "delt minne" så ikke kjøp det. Da stjeler det minne fra rammen og ødelegger alt!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå