pierce007 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Finnes det en måte og kunne gå tilbake til XP Home fra Vista uten å måtte reinstallere osv alt på nytt? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Så lenge du formaterte eller instalerte over så går det nok ikke. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Så lenge du formaterte eller instalerte over så går det nok ikke. 9039595[/snapback] Vista ble lagt over XP på c:\, men XP ble lagret som *.OLD Eneste grunnet var at jeg plutselig så at nedlastninger fra utorrent gikk vanvittig mye tregere....helt kriminelt! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har du prøvd å slå av brannmur og åpne porter? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Har du prøvd å slå av brannmur og åpne porter? 9039702[/snapback] ikke kommet så langt enda, jeg vet jo ikke hvordan jeg evt kan revertere...skrive kommandoer i DOS eller hva jeg nå skal gjøre... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Så lenge du formaterte eller instalerte over så går det nok ikke. 9039595[/snapback] Vista ble lagt over XP på c:\, men XP ble lagret som *.OLD Eneste grunnet var at jeg plutselig så at nedlastninger fra utorrent gikk vanvittig mye tregere....helt kriminelt! 9039635[/snapback] Det er nok ikke Vista sin skyld at uTorrent er tregt, derimot brannmur, åpene porter osv. Jeg laster fint opp i uTorrent med Vista, høyeste opphastigheten jeg har hatt er 2000kb/s dog med 25/25mbit fiberlinje, da har jeg åpna portene for uTorrent i både router og brannmur. Du må nok reinstallere vil jeg tro, begynne å legge flere Windows installasjoner over hverandre kan by på trøbbel. ~ Mortis360 Endret 9. juli 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Så lenge du formaterte eller instalerte over så går det nok ikke. 9039595[/snapback] Vista ble lagt over XP på c:\, men XP ble lagret som *.OLD Eneste grunnet var at jeg plutselig så at nedlastninger fra utorrent gikk vanvittig mye tregere....helt kriminelt! 9039635[/snapback] Det er nok ikke Vista sin skyld at uTorrent er tregt, derimot brannmur, åpene porter osv. Jeg laster fint opp i uTorrent med Vista, høyeste opphastigheten jeg har hatt er 2000kb/s dog med 25/25mbit fiberlinje, da har jeg åpna portene for uTorrent i både router og brannmur. Du må nok reinstallere vil jeg tro, begynne å legge flere Windows installasjoner over hverandre kan by på trøbbel. ~ Mortis360 9039917[/snapback] ok, skal ha det i bakhodet akkurat nå ser det ok ut, ligger fra 700-1200 på min 10/3 fiberlinje...som jeg hadde på XP og...og alt dette uten å ha åpnet noen porter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå