Gå til innhold

Svart skjerm under spill

Anbefalte innlegg

Jeg har en Fujitsu Siemens Celsius V810 med 4 GB ram. Hadde et Nvidia Quadro FX 4000 kort, men byttet det ut med et GeForce 78000GS for å kunne spille på maskinen.

Jeg har aldri fått noen spill til å funke på maskinen. Det eneste jeg har fått til å funke er AquaMark3,men det var før jeg byttet skjermkort. Etter byttet låser pcen seg idet jeg starter AquaMark3. Når jeg starter spill (Splinter Cell Pandorama, R6 Vegas, Worl of Warcraft) får jeg lyd men skjermen er svart og jeg får avsluttet spillet med esc. Sånn var det før og etter skjermkortbytte.

Hva kan være feil? :hmm:

Skal jeg bare gi opp å bruke pcen til spill?! Er ikke hovedsakelig det jeg skal bruke den til, men når jeg først har en pc og har noen spill liggende så hadde det jo vært gøy innimellom.

MK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har skjermkortet nok strøm? (stor nok PSU?)

Om det aldri har fungert, og du har stor nok PSU vil jeg tro at det er noe galt med HK.

9041992[/snapback]

PSUen er på 400W. Jeg vet ikke om det er stort nok, har fire sata disker i den også, så kan evt prøve å koble ut tre av diskene det ikke er os på.

Lenke til kommentar
Har skjermkortet nok strøm? (stor nok PSU?)

Om det aldri har fungert, og du har stor nok PSU vil jeg tro at det er noe galt med HK.

9041992[/snapback]

PSUen er på 400W. Jeg vet ikke om det er stort nok, har fire sata disker i den også, så kan evt prøve å koble ut tre av diskene det ikke er os på.

9042856[/snapback]

Er det fujitsu maskin kan du jo sette i det gamle kortet å si at det er noe galt med pcen. Da burde de fikse det eller så gir de deg en ny :thumbup:

Hvor kjøpte du/bestilte du den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...