carwash Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Hei Jeg trenger et lavprofil pcie skjermkort med støtte for to skjermer på DVI. Har fra før ATI FireGL MV2200 128MB DDR, Dual DVI, LP, PCIe i noen maskiner og dette fungerer veldig bra, men det er vanskelig å få tak i flere av disse. Er det noen som har noen tips eller vink om hva som kan være fornuftig å kjøpe/hva som i det hele tatt finnes der ute. Mvh Simen EDIT: Jeg tenkte PCI-eXpress og ikke PCI-Express som de tydeligvis bruker. Takk dravisher. Det ser uansett ut til at problemet løser seg iom. at de plutselig hadde tre på lager hos norek. Endret 10. juli 2007 av carwash Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg kan nok ikke hjelpe deg (har ikke noe erfaring med lavprofilkort), men utifra kommentaren din til det andre skjermkortet høres det ut som om du skal ha et PCIe-kort, ikke et PCI-X-kort. PCI-X var ment som en erstatning for PCI, og er kun dobbelt så raskt. PCIe (PCI Express) er noe helt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå