Marv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 skal det føres logg under lærlingeperioden for service elektronikere (data)? noe som skal dokumenteres og leveres før evt. fagprøve? sikkert noen her som har vært/er lærlinger og kan forklare meg litt om dette! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Om du ikke har fått beskjed om det, så nei. Føring av logg og perm osv er kvalitetssikring. Som regel er det lærlinger tilknyttet opplæringskontor som har denne metoden for dokumentasjon. Men jeg tror noen fylker (Buskerud bl.a.) har en slik ordning. Denne dokumentasjon er ubrukelig for deg under selve fagprøve. Det er ingenting med dette som prøvenemnda har noe med, eller skal kreve å se. Dokumentasjon er bare for deg, så du kan kvalitetssikre opplæringen din. Men det er mange måter å gjøre dette på. Nå skal jeg være ærlig å si at denne måten er oksedritt. Lenke til kommentar
Marv Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 så siden jeg ikke har hørt noe fra opplæringskontoret om dette, så trenger jeg ikke å tenke på det da? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Så frem til at det ikke er presisert i noen brev eller på lærekontrakten din, så nei. Du er ikke pålagt å gjøre noe når du ikke engang har fått hørt noe om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå