maedox Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Sitter å lurer litt på om denne er noe for meg: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...TNR=MCX462PLUST + anbefalt viftestørrelse Siden systemet mitt antakeligvis blir dette: Epox PE-8RDA+ AMD XP 2400+ 2x 256 MB Twinmos PC3200 + resterende hardware fra signatur... Vil d funke med 350W Enermax PSU ? Har selvfølgelig planer om overklokking. Hvor langt kan jeg isåfall gå før vifta smelter? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Nei, du må ha en egen PSP til TEC elementet. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hehe, bare peltieret alene bruker 226W....da har du 124W til resten....det er vel nesten det samme som hva CPU bruker under belastning, så da har du ikke strøm til harddisk osv, så du må nok kjøpe en kraftigere psu ja. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Tenkte mest d Trodde de 226 wattene var max eller no sånn. Drar CPUen så mange watt? Hvor finner jeg info om sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå