My2Cents Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Video av ny PS3 kontroller der PS knappen blinker rødt Er dette nye PS3 kontrolleren med rumble? Video Dette er også samme kontrolleren som blir med 80 GB pakken som lanseres med motorstorm (Limited Edition) 80 GB Limited Edition Endret 9. juli 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
patham Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Eller så er det bare dev-kit kontrollen men hey har ikke PS3 enda så rumble er mer en velkommen inn i varmen Endret 9. juli 2007 av disabled Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 som skal følge med i 80gb versjonen :O hvorfor skulle den følge med i bundle pakken Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 La meg knuse drømmene til PS3 folka, PS3 control red Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Damn it! Nå hadde jeg gledet meg Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) La meg knuse drømmene til PS3 folka, PS3 control red 9039655[/snapback] It lights up when you put the controller on charge Hun dama som du ser i video i første post spiller uten kontrolleren er tilkoblet PS3 for lading. Den blinker så da må hun sitte med en annen type kontroller Endret 9. juli 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg får ikke sett på videoen så jeg får ikke gjort mye med det siden videoen blir sånn fucked up og får masse forskjellige farger over alt Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Jeg får ikke sett på videoen så jeg får ikke gjort mye med det siden videoen blir sånn fucked up og får masse forskjellige farger over alt 9039821[/snapback] Ok. Du ser ei dame som spiller med en blinkende PS3 kontroller. Den er ikke tilkoblet til PS3 for lading så det stemmer ikke med artikkelen du viste til Endret 9. juli 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det kan godt hende, men Sony har jo selv sagt at rumble kommer, så vi får nok sett mer til det til E3 messen uanz. Om det er denne kontrollen elr ikke bryr jeg meg lite om. For jeg veit at Sony kommer med rumble og jeg VEIT jeg skal ha en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå