Ildflue Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Vurderer å kjøpe følgene hjemmekino-anlegg til å ha i kjellerstua, er det noen som har noen erfaringer/kommentarer å dele? BenQ PE7700 DLP Projektor LG HT902PB Hjemmekino, 1000W, Digital forsterker, HDMI 1080i AView Decor Home Theatre 16:9 På forhånd takk Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Det surroundanlegget er hvertfall garantert ikke på 1000 ekte watt kontinuerlig. Effekten er jo oppgitt ved 1 khz med 10% forvrengning, med andre ord, ultrasvake watt. Man får det man betaler for, rett og slett. Sier ikke at det surroundanlegget er dårlig, du må bare ikke tro på alt produsentene påstår. Ellers så det ut som et greit oppsett. Endret 11. juli 2007 av Lefse Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Personlig syns jeg det er veldig kjip lyd i sånne "ferdig" oppsett. Blir så mye plastikk.... Eneste jeg har hørt av sånne oppsett som har vært bra er ett oppsett fra Tannoy, men det koster 20k da. Også syns jeg det blir så userriøst når de oppgir de watt målingene som de har gjort her. Liker heller ikke å kjøpe sånne ting på nett uhørt. Så jeg ville dratt rundt å hørt på forskjellige anlegg og finne det du liker best. evt så kan du jo kjøpe F6 og en brukt forsterker og oppgradere med bakhøyttalere og senter senere. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Tror nok du skal høre på Gnomiz, du får nok mer for pengene med å sette sammen et surround-anlegg av løskomponenter fra, for eksempel hifiklubben. Jeg har handla der før og de har godt utvalg og priser som ikke dreper lommeboka. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg kjøpte dette anlegget, har hatt det noen uker nå og jeg er veldig fornøyd egentlig. Eneste jeg erger meg over er mangel på inngangsporter til video. Noe som er litt kjipt med tanke på at jeg har prosjektor også nå. Må nok finne meg en annen enhet for så å bruke denne som "hub" for alle de videoinputtene jeg skal bruke. Noen som har noen forslag til en "video-hub" (av mangel på forslag på hva jeg skal kalle dette)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå