Handl3vogn Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Hei har en Linksys WRT54GXv2 som er hovedrouter i mitt adsl2+ nett fra ngt. Bruker et uorginalt modem pga speedtouchen fra NGT tokk kvelden. så sendte de meg en ZyXel som rett og slett har kobla ut ca annen hver time, Jeg har også en ip telefon fra NGT som rett og slett har fungert utrolig dårlig med Zyxel routeren alt fungerte når jeg hadde Speedtouch. Har derfor ringt NGT og de lovet og sende meg en Ny speedtouch så nå venter jeg på den. Det jeg nå lurer på er hvordan jeg får satt opp QoS i linksys'en. Ip telefonen fungere helt fint når jeg ikke bruker Utorrent men så fort jeg setter på torrent begyner den og lagge.. er sånn at jeg hører hva andre sier fint men jeg lagger for de jeg snakker med. Har prøvd meg frem litt med QoS i min linksys men fikk det ikke til og fungere med Bittorrent bruk. Legger med bilde hvor jeg har fjerna litt av mac adressen til mitt nextphone adapter.. Og der det er rød ring lurer jeg på hva det skal stå.. Har dysleksi så helst ikke klag om det er masse skrive feil. Endret 9. juli 2007 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Nei siden det ikke er noen som kan detta så skrudde jeg av dhcp i linksys'en og satte opp en pc med smoothwall og bruker linksysen som trådøst acess punkt. QoS fungerer i hvertfall i smoothwall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå