Gå til innhold

Hvordan strekke ut muskel på fremsiden av leggen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Topic sier det meste.

Jeg er en del plaga med stølhet i musklene på fremsiden av leggen, og skulle gjerne visst hvordan jeg skal unngå dette.

:)

9038941[/snapback]

Ikke for å automatisk trekke en konklusjon som kan virke skremmende, men jeg trodde også jeg var plaget med dette, og det viste seg å være beinhinnebetennelse.

Men det trenger ikke nødvendigvis å være det som er tilfellet ditt, og Deathie kom med et godt forslag.

Lenke til kommentar
Du er den eneste som har muskler på framsiden av leggbenet, så jeg tror nok ikke du får så mange svar i denne :O

9039910[/snapback]

Tull!!

Alle har muskler på fremsiden av leggen. Hadde man ikke hatt dette, kunne man ikke gå eller løpe. Musklene på fremside av låret har som hovedfunksjon å trekke foten mot leggen. Så skal du strekke ut, må du gjøre en bevegelse som er motsatt av dette. :)

m2_s14_leg_anatomy.jpg

Lenke til kommentar
Du er den eneste som har muskler på framsiden av leggbenet, så jeg tror nok ikke du får så mange svar i denne :O

9039910[/snapback]

Tull!!

Alle har muskler på fremsiden av leggen. Hadde man ikke hatt dette, kunne man ikke gå eller løpe. Musklene på fremside av låret har som hovedfunksjon å trekke foten mot leggen. Så skal du strekke ut, må du gjøre en bevegelse som er motsatt av dette. :)

9042769[/snapback]

Du har aldri kjent på leggmusklene til bazukh. De overlapper skjelettet, altså ligger de ikke slik som bildet du postet. Hun har muskler på utsiden av skjelettet. Legg også merke til at det er interngreie mellom hun og jeg at hun er den eneste med muskler foran på leggen. Det var ikke seriøst ment.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...