Niqābninja Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Topic sier det meste. Jeg er en del plaga med stølhet i musklene på fremsiden av leggen, og skulle gjerne visst hvordan jeg skal unngå dette. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du er den eneste som har muskler på framsiden av leggbenet, så jeg tror nok ikke du får så mange svar i denne :O Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har muskler der og pleier vanligvis å sette meg ned på beina med leggene langs gulvet. Bruk sko og hump litt rolig og det ikke strekker nok. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Topic sier det meste. Jeg er en del plaga med stølhet i musklene på fremsiden av leggen, og skulle gjerne visst hvordan jeg skal unngå dette. 9038941[/snapback] Ikke for å automatisk trekke en konklusjon som kan virke skremmende, men jeg trodde også jeg var plaget med dette, og det viste seg å være beinhinnebetennelse. Men det trenger ikke nødvendigvis å være det som er tilfellet ditt, og Deathie kom med et godt forslag. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du er den eneste som har muskler på framsiden av leggbenet, så jeg tror nok ikke du får så mange svar i denne :O 9039910[/snapback] Tull!! Alle har muskler på fremsiden av leggen. Hadde man ikke hatt dette, kunne man ikke gå eller løpe. Musklene på fremside av låret har som hovedfunksjon å trekke foten mot leggen. Så skal du strekke ut, må du gjøre en bevegelse som er motsatt av dette. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Tusen takk for svar, spesielt Aldrack. Og e-banez, jeg tror ikke det er det (: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du er den eneste som har muskler på framsiden av leggbenet, så jeg tror nok ikke du får så mange svar i denne :O 9039910[/snapback] Tull!! Alle har muskler på fremsiden av leggen. Hadde man ikke hatt dette, kunne man ikke gå eller løpe. Musklene på fremside av låret har som hovedfunksjon å trekke foten mot leggen. Så skal du strekke ut, må du gjøre en bevegelse som er motsatt av dette. 9042769[/snapback] Du har aldri kjent på leggmusklene til bazukh. De overlapper skjelettet, altså ligger de ikke slik som bildet du postet. Hun har muskler på utsiden av skjelettet. Legg også merke til at det er interngreie mellom hun og jeg at hun er den eneste med muskler foran på leggen. Det var ikke seriøst ment. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 De overlapper ikke mer enn det bildet viser. Du er bare misunnelig fordi jeg har killer-leggmuskler, du Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 De overlapper ikke mer enn det bildet viser. 9048661[/snapback] Ohyes, det gjør de. Skulle legene kutte i skjelettet ditt, hadde de måtte skjære seg gjennom 5cm leggmuskler først. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Og e-banez, jeg tror ikke det er det (: 9047518[/snapback] Jeg tenkte det bare kunne være verdt å nevne Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Tusen takk for svar, spesielt Aldrack. 9047518[/snapback] Du fikk altså ikke til det jeg forklarte da eller? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Var ikke helt sikker på humpinga, Aldrack hadde bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå