Beethoven Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei, Når jeg starter spill, så fryser det. Kjører jeg minnetest med memtest89 eller hva det heter igjen så fryser det etterhvert. All minnetest etc. fryser plutselig. Jeg kan sitte på windows og alt funker, men jeg kan ikke spille. Så, jeg trodde minne var helt teit. Jeg lånte minne av broren min. Samma greia! Da er det vel garantert hovedkortet som er blitt rar i hodet sitt? Ikke sant? Takk!! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kan og være at du må oppdatere driverne til maskinen din. Skjermkortet, brikkesettet, netverket osv. Kan og være virus, trojaner, spyware. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Denne pcen har vært veldig rar i det siste se. Formatert den hundre ganger! Lang story! En ting er sikkert, hovedkortet har gjennomgått mye rart. Og ettersom jeg kan sitte å surfe på nettet å se på film etc. så er jo ikke cpu ødelagt? Harddisken har jeg prøvd i en annen pc, funka. Skjermkortet? Hvordan kan det påvirke memtesten? Pcen fryser jo helt, lyset på tastaturet, numlock greiene henger seg også. Da er det ikke skjermkortet? Også tester jeg et minne som funker fint i en annen pc, og alt fryser enda. Hovedkortet som jeg står igjen med da? Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du har ikke en litt varm cpu da?? Det hadde jeg problem med her om dagen. Det var ei gammel maskin som omtrent aldri har vært åpna før(ikke min egentlig). Den restarta konstant og frøys hele tida. Så tok jeg ut cpu og rensa den og kjøler, la på ny goop og alt fungerte perfekt...temp sank merkbart 16 grader da Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 temp er på 32 grader. e6600 core 2 duo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå