KongKarlsen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei. Jeg skal nå kjøpe mange nye deler til pc'n, og da utnytter jeg anledningen til å kjøpe nytt kabinett. Jeg har lyst å bruke casemods som UV lys og strømper som er UV reaktive. Jeg har ikke tenkt på juletre, men alt i en standard farge, UV/dempet blå farge. Vil ha så mye UV reaktivt som mulig. Også kabinettet da. Jeg vil ha et med god plass til under 600 kroner. Ikke FOR stort glass/plexiglass, sånn hullette sidedør passer også(sånne mange mange små hull). Har dere noen tips? Det hadde vært veeeldig greit Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Tja, går du opp til 670 får du dette helt ok kabinettet. Beveger du deg over på dette kabinettet går det for 599 på microplex. Ellers har du dette hos PS Data for 695. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 likte de kabinettene, skal se litt. takker =) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Bare hyggelig Ta en titt på microplex, netshop og komplett. Mpx og, de har de "reneste" webshopene (ryddig) Synes jeg, men det er ikkenoe galt med resten. Lenke til kommentar
Shadow Torrent Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Kan anbefale Thermaltake Sopranos, som DJ Ovin sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå