Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

3 problemer *løst*


Anbefalte innlegg

Hei.

 

3 rare ting har oppstått på maskinen.

 

 

 

Det første er i programs i zonealarm.

Der dukker det opp mange merkelige oppføringer ( se bildet )

I og med at jeg ikke har peiling på hvorfor de dukker opp blocker jeg dem ut for sikkerhets skyld, men da dukker det bare opp nye.

 

Det andre problemet jeg har er 3dmark06. Får ikke avinstallert det. Dukker bare opp en boks med skriften : "Setup.exe har et problem og må lukkes, beklager det inntrufne"

 

 

Problem nr 3 er preview av bilder, ( miniatyrbilder)

Jeg kan ikke lenger se hva jeg har bilder av. Må åpne dem i paint for å se.

 

 

en ting til som jeg har merka meg i dag. Får veldig mange feilmeldinger på websider. Blant annet på hardware og itavisen

 

hardware får jeg Feil på siden linje 71 tegn 2, "hjelp_skjul er udefinert"

itavisen får jeg feil på siden "position er udefinert" og "syntaksfeil" og "tittel er null og ikke et objekt"

 

Er det websidene som har problemer eller kan internet exploreren min være fucka?

 

 

All hjelp settes pris på :thumbup:

post-76707-1184004989_thumb.jpg

Endret av JULINGiKAKE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leser posten din, og vet du hva? Det formelig stinker av virus, spyware og keyloggere her. Kjør en virustest.

 

Bruk Internet Explorer og ta et besøk på sidene som tilbyr online virusscan.

Følgene sider vet jeg om:

ESET Online Scanner

BitDefender (nb: kræsjer ofte før den gjør seg ferdig)

Panda antivirus

RAV AntiVirus

Symantec Security Check (Lite alternativer å velge mellom, kun fullstendig sjekk - men det trenger du jo)

Trend Micro - Free online virus Scan

F-Secure

Lenke til kommentar

Har hverken virus eller spyware.

 

Pleier alltid å være up to date på antivirusen og lavasoft og brannmur, og pcen blir oppdatert og scanna regelmessig. Åpner dessuten aldri noe nytt uten å kjøre en scan først

 

Eneste merkbare forandringen jeg har gjort er vel å bruke programmet gamexp for å speede up maskinen. Men selv når jeg restorer til windows default, har jeg fortsatt ikke miniatyrbilder eller får avinnstallert 3dmark

Endret av JULINGiKAKE
Lenke til kommentar

Igjen så kan jeg garantere at pcen er spyware og virusfri.

 

 

Feilmeldingene på enkelte websider varte bare ut dagen, så jeg regner med det var no kluss på web.

 

Miniatyrbildene fikk jeg tilbake når jeg stilte tilbake gamexp ( gamexp ), tilbake til windows default.

 

Og de krussedull oppføringene i zonealarm, tror jeg dukker opp når jeg prøver å uninstalle 3dmark06. Det jeg har merka meg er at alle disse er på 0 kb.

 

 

 

Så gjenstår bare det ene problemet, hvordan i huen jeg skal fjerne 3dmark.

Kan også fortelle at første gang jeg prøvde å uinstalle programmet så har halve programmet blitt fjerna.

 

Ser i futuremark mappa at det kun er 3dmark.exe og noen DLL filer som sitter igjen, + den irriterende oppføringen i legg til/fjern programmer i windows kontroll panel. Prøvde å laste ned 3dmark på ny og installere det på nytt men fikk bare feilmelding om at en nyere versjon av 3dmark06 er innstallert. Husker jeg patchet programmet tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...