Moskus Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei! Jeg er på utkikk etter er program som støtter "motion detection" og kan trigge på det slik at det sender meg en epost når programmet detekterer bevegelse. Og dessverre er det jo altfor mange muligheter der ute. Jeg regner med at noen her inne bruker et program som har denne muligheten og som støttes bra. Kan noen komme med noen anbefalinger? Gjerne gratis... Og før noen kommenterer det så har jeg prøvd Google. Men alternativene ble altfor mange, og det er vanskelig å skille de bra fra de gode uten å prøve alle sammen. Og det tar mye tid... På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 er på utkikk etter det samme selv, så jeg henger meg på her... Lenke til kommentar
ssf Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Dorgem[/url]http://www.dinside.no/php/art.php?id=341912 Ikke prøvd det selv. Endret 11. juli 2007 av ssf Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Så jo flott og enkelt ut, men det hadde vært fryktelig praktisk om programmet kunne sende mail selv. Går jo selvfølgelig ann å skrive selv, men alt man slipper å gjøre er en fordel... Tester nå ut WebcamXP, som ser ut som det gjør det jeg vil det skal kunne gjøre. Koster bittelitt, men gratis-varianter er det langt mellom. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Er vannskelig å finne noe gratis til dette ja, letet endel selv en stund, men ga bare opp. Webcam XP fungerer greit, men har det motion detection da? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Jepp! Faktisk så er Motion Detection ganske bra, og med få feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå