Larsi93 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 jeg installerte vista på en annen HD på denne pc og det ble litt tregt så formaterte den HD så nå er det bare xp på denne pc men når man starter pc så kan man velge hvilket OS man skal starte fra Viste virker seff ikke, så lurer på hvordan man fjerner den derfra for jeg vil at xå skal starte automatisk igjen! håper på kjappe og seriøse svar! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hmm.. Er det vista som kjører Booten eller er det XP? Hvis det er vista er det noe veldig galt, men hvis det er XP er det bare å høyreklikke på min datamaskin og velge egenskaper, avansert og under oppstart og gjennoppretting velger du innstillinger og velger å starte opp XP. Så avmerker du haken "Tiden operativsystemlisten skal vises" og trykker ok. Det burde fikse det. Men dersom det er Vista boot så blir det verre... Da må du endre biosen. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 hadde det samme. men jeg formaterte bare... det er mulig å ta vista plata og repair boot fila med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå