Gå til innhold

Strømplugg defekt, reklamasjonsgrunn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ann på om det er over tre år siden kjøpet ble gjort. (tror det bare er tre års garanti, men jeg kan ta feil). Hvis det er under tror jeg du skal ha rett på at den skal bli reparert på selgers/produsents regning.

Endret av Odovacer
Lenke til kommentar
Kommer ann på om det er over tre åt siden kjøpet ble gjort. (tror det bare er tre års garanti, men jeg kan ta feil). Hvis det er under tror jeg du skal ha rett på at den skal bli reparert på selgers/produsents regning.

9038600[/snapback]

Ved reklamasjon skal feilen ha vært der når kjøpet ble gjort?

Dette er vel mer en "slitasje" skade?

Lenke til kommentar
Kommer ann på om det er over tre åt siden kjøpet ble gjort. (tror det bare er tre års garanti, men jeg kan ta feil). Hvis det er under tror jeg du skal ha rett på at den skal bli reparert på selgers/produsents regning.

9038600[/snapback]

Ved reklamasjon skal feilen ha vært der når kjøpet ble gjort?

Dette er vel mer en "slitasje" skade?

9038884[/snapback]

Men akkurat den delen av laptopen er jo beregnet på at noe stikkes inn og ut mange ganger. Hadde det vært pluggen på laderen hadde jeg skjønt det.

Det er ingen synlige skader og den "pinnen" inni er ikke skadet.

Hvordan vet jeg om skaden ikke var der når jeg kjøpte den, og at den ble mer slitt pga den?

Jeg har erfaring med mange laptoper som er eldre. Og de har hatt et røffere "liv" uten at akkurat den delen har blitt skadet.

Lenke til kommentar

Multicom reparerte en slik skade på min bærbar etter litt over to år etter kjøp uten kostnader for meg (om det var reklamasjon eller garanti vet jeg ikke).

Du kan jo prøve å søke på nettet/bekjente om det er flere som har slitt med dette problemet på denne modellen. Hvis det er tilfelle kan du jo slå i bordet med at dette er et vanlig problem og en svakhet i produksjonen av PCen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...