kas_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Heisann, har et spørsmål og håper noen har et svar bortsett fra MS PowerPoint ;-) Skal lage en bilde presantsjon av livet til foreldrene mine som skal fremføres i deres 60års dag. Har bildene men vil lage en litt fancy presantsjon med litt musikk bakgrund ect.. Noen som hvet om et godt program for dette? Mvh kas Lenke til kommentar
dioX Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Nero har jo "nero vision" som er et enkekt og greit prog. og bruke. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du kan prøve med Microsoft Photo Story. Eller du kan berre leggje alle bileta i same mappe og bruke slideshowfunksjonen til Fast Stone Image Viewer. Opne mappa der, merk alle bileta og trykk S. Der kan du få med overgangar, velge varigheit på bileta, og leggje til musikk. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Takker for svara. prøvde Fast Stone Image Viewer nå og det virket jo kurant, men det hadde hvert kult med en program som gjorde at jeg kunne legge til musikk filer til hvert enkelt bilde og kunne merke hvilken del av sange som skal spilles slik at det musikken passer med bildets innhold..? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Kan vere andre slideshowprogram, som Photodex Proshow har mogelegheit for det, elles er det eit alternativ å bruke eit videoredigeringsprogram. Kan vere litt meir jobb enn vanlege slideshowprogram, men du kan no gjere omlag kva du vil. Redigert: Eit anna alternativ er å mikse ferdig lyden fyrst og lage ei ny lydfil som du bruker til slideshowet i Image Viewer. Endret 9. juli 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Takker for, svar. kommer til å bli litt trykking til uke å se om jeg får til dette, men er litt skeptisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå