Locrin Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Åpnet mail i stad. Fikk meg en liten latter. Advarer de meg mot den, eller vil de at jeg skal kjøpe den? Motstridende beskrivelse :!: Edit: Glemte selve bildet Endret 9. juli 2007 av okristian1 Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 "Det er ikke alltid pris og kvalitet går hånd i hånd. Det er Humax et bevis på." Haha :!: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det finnes allerede en tråd om det her Forøvrig er det ikke noe galt med den annonsen om man leser norsk ;-) Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Det finnes allerede en tråd om det her Forøvrig er det ikke noe galt med den annonsen om man leser norsk ;-) 9038456[/snapback] Du kan vel være enig i at det er litt rart formulert? Men du har rett. Jeg forhastet meg da jeg plasserte inlegget. Kunne også ha lagt det i humortråden. MODS: Føl dere frie til å slette dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg