MostlyLurkin' Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvordan er det å bestille fra play.com? Tar det lang tid? Porto? Og spillene funker på min 360? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 alle varer over 200kr må du betale 25% moms på pluss 85kr i gebyr så det lønner seg ikke altid å kjøpe spill derfra. ikke noe porto og ta vel ca. 5 dager hvis den ikke er moms pliktig Lenke til kommentar
JV Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Kjapp levering (ca 5 arbeidsdager). Ingen porto. Problemet er at om du kjøper et spill som koster over 200,- må du betale moms og tollgebyr. Moms er vel 25% og tollgebyret er ca 90 (?). Dvs at ett spill som koster 300 på play vil til slutt koste: 300 *1,25 + 90 = 465,-. Skjelden noe å hente på dette. Film derimot. Play rocker når det gjelder film!! EDIT: for treg!! Endret 9. juli 2007 av JV Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Okei! Takker for svar! Tror jeg velger å bestille fra der uansett, siden jeg ikke får tak i Fight Night 3 noen andre steder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå