Trond B Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kjøpte en W880i med Superminutt på Elkjøp som var defekt. Skulle få en ny men nå er det ubekreftet leveringstid. Kunne tenke med å heve kjøpet, men Elkøp skriver at 30 dagers returrett ikke gjelder mobiltlf. med abo. Er det mulig å få hevet kjøpet? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Kjøpte en W880i med Superminutt på Elkjøp som var defekt. Skulle få en ny men nå er det ubekreftet leveringstid. Kunne tenke med å heve kjøpet, men Elkøp skriver at 30 dagers returrett ikke gjelder mobiltlf. med abo. Er det mulig å få hevet kjøpet? 9038213[/snapback] med utgangspunkt i det du skriver, så er ikke det mulig. Men det burde da være mulig å få levert swap fra et verksted om den var død med en gang du fikk den. Skulle omlevering drøye urimelig lang tid, så kan det bli hevingsmoment, men saken din åpner slik jeg ser det, ikke for det på nåværende tidspunkt. Endret 10. juli 2007 av Christian86 Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Som Christian skriver, nei, du kan ikke heve kjøpet. Det bør ikke ta mer enn 2-3 uker å få en ny SWAP fra SE via verkstedet. -snubbel Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hmm netcom sin nettbutikk har angrerett. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hmm netcom sin nettbutikk har angrerett. 9039574[/snapback] Jepp,nettbutikker har det..ikke "fysiske" butikker..."30dager'n" hos Elkjøp er et ekstra tilbud... Lenke til kommentar
Trond B Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Men siden denne var defekt da jeg kjøpte den så har jeg vel mulighet til å heve kjøpet og abonnement. § 32 i kjøpsloven. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Men siden denne var defekt da jeg kjøpte den så har jeg vel mulighet til å heve kjøpet og abonnement. § 32 i kjøpsloven. 9050781[/snapback] Nei, det har du ikke adgang til. Dette av årsakene nevnt ovenfor av snubbel og undertegnede. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) W880i med telenor kommer forhåpentligvis på hovedllager igjen i slutten av neste uke, så du kan stikke nedom butikken du handlet i og få ny om litt over 1 uke. Hilsen Elkjøpansatt i Oslo Endret 11. juli 2007 av glosi Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Men siden denne var defekt da jeg kjøpte den så har jeg vel mulighet til å heve kjøpet og abonnement. § 32 i kjøpsloven. 9050781[/snapback] Nei, §32 gir deg som flere har nevnt ikke tilgang til dette. §32 gir deg kun tilgang til heving dersom det tar urimelig lang tid å få ny telefon (her snakker vi ofte om rundt 30 dager før det kan virke urimelig), eller dersom telefonen får samme feil for 3 gang etter 2 reparasjonsforsøk. Står ingenting der om at du får pengene igjen om telefonen var ny. Lenke til kommentar
frgmnt Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Dette har egentlig ikke noe med trådens tema å gjøre, men jeg vil ikke starte en ny tråd for mitt lille spørsmål. Kan noen bekrefte (eller helst avkrefte) at man ikke kan benytte gavekort fra Elkjøp på deres nettsider, men kun i butikk? Jeg skal kjøpe telefon, og vil gjerne få den så raskt som mulig. De har den imidlertid ikke i butikken ennå, i tillegg til at den helt sikkert blir litt dyrere når den endelig kommer. Det hadde vært fint å kunne bruke gavekortet på netthandel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå