NyttVisningsnavn Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Drar til Oslo i morgen på Metallica-konsert Vurderer å kjøpe PSP eller PS3 om onsdagen om jeg kommer over en god pris. Noen som kan fortelle meg hvem som har de beste prisene på maskinene i Oslo? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er lik pris på PSP og PS3 over hele landet.. Men som oftest lønner det seg å kjøpe det på nettet. Jeg syns prisene i Oslo er mye høyre enn andre steder i landet jeg.. xD Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 OK. Men etter å ha lest litt mer på forumet, kommer jeg uansett ikke til å kjøpe PS3 onsdag den 11., pga det priskuttet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Sony Center på Paleet vedder jeg på kommer til og få en fin pris på PS3 siden det er jo SONY Center Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Drar til Oslo i morgen på Metallica-konsert 9038169[/snapback] Du bare skriver det for å være stygg du Anyway, kos deg og vent på priskuttet. Endret 10. juli 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå