Gå til innhold

Trenger litt hjelp til å finne en driver

Anbefalte innlegg

Har et destiny force feedback ratt, kjøpt på komplett for noen år siden. Det har stått å samlet støv en stund men tok det ned her om dagen for å spille litt Rallisport Challenge. Problemet er at jeg ikke kan finne noen driver til xp på nettet. Noen som sitter med samme rattet og har funnet en løsning på hvordan man kan få det til å virke i XP ? Driver ? Hadde vært kjempetakknemlig for litt hjelp, for rattet er bra ennå det :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann dette var ikke noen lett nøtt å knekke :o jeg har vært på de fleste sidene å søkt etter driver til dette rattet men jeg fant ikke noen som støttet xp :cry: . Prøv å ringe komplett det er mulig de kan hjelpe deg der eventuelt henvise deg til ei side du kan laste ned driveren på .

jeg har ett inlegg på vales.com håper på at det er noen der som har noen tips. Jeg vil legge inn resultatet etter søket derfra så snart jeg vet noe :wink:

Lenke til kommentar
Har et destiny force feedback ratt, kjøpt på komplett for noen år siden. Det har stått å samlet støv en stund men tok det ned her om dagen for å spille litt Rallisport Challenge. Problemet er at jeg ikke kan finne noen driver til xp på nettet. Noen som sitter med samme rattet og har funnet en løsning på hvordan man kan få det til å virke i XP ? Driver ? Hadde vært kjempetakknemlig for litt hjelp, for rattet er bra ennå det :-)

Har du brøvd om du kan bruke driveren til microsft feedback pro? Har lett litt eg nå og kan ikke finne noen til winxp driver til destiny force feedback rattet ditt.

Lenke til kommentar

Har prøv driveren som lå der trubadurix men det funket ikke det heller. Microsoft feedback pro funker heller ikke. Dette var litt av en nøtt. De må ha gått skikkellig konk de gutta der.

Iallefall takk for hjelpen så langt alle sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...