JohnnyR Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Kjør bare gjennom resten av veiledningen 9041208[/snapback] Da prøver jeg det.. Lenke til kommentar
JohnnyR Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Kjør bare gjennom resten av veiledningen 9041208[/snapback] Da prøver jeg det.. 9041240[/snapback] Nå finner jeg ingen av dem ? Skal du ha en ny logg ? Lenke til kommentar
JohnnyR Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Eller jeg fant en av dem, den siste.. Skal jeg bare gjøre det uansett ? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Gjør det du får til, og så poster du loggene Lenke til kommentar
JohnnyR Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Gjør det du får til, og så poster du loggene 9041388[/snapback] Den er grei.. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Ser du har et innlegg i en annen tråd og svaret på det er at dette skyldes Norton. Inntil Norton får laget en oppdatering slik at Steam fungerer slik det skal uten melding om Trojaner, kan man slå av Autoprotect-funksjonen til Norton når man skal spille. Men, at du får renset litt på pc'n skader jo ikke. Post en ny HJT-logg når du har fått kjørt SAS. Endret 10. juli 2007 av norbat Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hva med de andre velkjente metodene, før man går amok ...? Da tenker jeg på manuell fjerning osv... 9037960[/snapback] Hva mener du med at man går amok hvis man legger ut en Hijackthis logg da...?? Er da en av de beste måtene for og sjekke om man har noe svineri på pc`n da.. Mitt råd til trådstarter er og legge ut en hijackthis logg da det er enkelt og greit for andre og sjekke om du er infisert eller ikke..... 9038412[/snapback] Og mitt lille råd var å ta det helt piano. Verden kollapser ikke ved første virus, det bare virker sånn ... Så før man skriker etter ambulansen, kan man forsøke å legge på et aldri så lite plaster ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå