Goscinny Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Her har du det du trenger. Har til og med én til fire kontakter. Så lenge det er til katoder, vifter ++ er det ingen fare for å overbelaste, skulle jeg tro. Goscinny Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Her har du det du trenger. Har til og med én til fire kontakter. Så lenge det er til katoder, vifter ++ er det ingen fare for å overbelaste, skulle jeg tro. Goscinny 9061299[/snapback] Takk for det Goscinny , men vet du om noe som er bra til å skjære i metall med?? EDIT: Di hadde jo bare 3-pins på den linken du sendte trenger vell 4-pins tror jeg.. Endret 12. juli 2007 av snikaz Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) NOO! Scrolla i historien, må skrive alt på nytt! Gaargh! Anyways ... Her, her, her, her, her, her, her, her, her, her eller her. Alle på den siden jeg linket til var firepinskabel (også kalt molex og drevkabel), bortsett fra de tre andre som var trepins til vifte, osv. Skjønner du nå? ENDRET: Skjære i metall? Har ingen erfaring med det, bortsett fra grovarbeid med vinkelsliper, men de fleste vil nok anbefale dremel eller en dremelkopi med kutteskiver. Goscinny Endret 12. juli 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) NOO! Scrolla i historien, må skrive alt på nytt! Gaargh! Anyways ... Her, her, her, her, her, her, her, her, her, her eller her. Alle på den siden jeg linket til var firepinskabel (også kalt molex og drevkabel), bortsett fra de tre andre som var trepins til vifte, osv. Skjønner du nå? ENDRET: Skjære i metall? Har ingen erfaring med det, bortsett fra grovarbeid med vinkelsliper, men de fleste vil nok anbefale dremel eller en dremelkopi med kutteskiver. Goscinny 9062908[/snapback] Ok tak for hjelpen EDIT: Så litt ut som enn slik strømkabel som sitter inni kabinettet for meg Endret 13. juli 2007 av snikaz Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Metallarbeid : Metallsag (Baufil) , dremel m/kutteskiver Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Metallarbeid: vil det si aluminiumsplater? Isåfall går det ann å bruke stikksag med blad beregnet til å kutte i metallplater. Jeg har brukt løvsag til små detaljer i aluminium, men dette er rimelig hardt med sagen, selv om den skal tåle det. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Takk for alle svarene Jeg pratet med pappa å han sa vi hadde stikksag som skjærte i metall Endret 13. juli 2007 av snikaz Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Jeg har nå fått kjøpt meg to SilenX vifter fra vendur(røde 80mm) Legger ut bilder av pakken i mårgå kanskje:/ Skal begynne mandag med å kutte hulene til viftene. Beklager sterkt at det er så lenge siden jeg har opdatert har ventet på pakker OSV Endret 21. juli 2007 av SniKaZ Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Hvilken kontakter sitter det på I.O panelet?? Fot vet ikke om jeg har plass til så mye mere Endret 21. juli 2007 av SniKaZ Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Ny update ute nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå