Gå til innhold

Komentartråd til Tre kabinett (Black wood)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kommer også til å prøve og få tak i plexi glass, vet ikke helt hvor di har det

9052258[/snapback]

Prøv din nærmeste glassmester, eller Clas Ohlson. CO har bare maks 20x30 cm plater. Skal du ha større må du høre med en glassmester.

Lenke til kommentar
Jeg kommer også til å prøve og få tak i plexi glass, vet ikke helt hvor di har det

9052258[/snapback]

Prøv din nærmeste glassmester, eller Clas Ohlson. CO har bare maks 20x30 cm plater. Skal du ha større må du høre med en glassmester.

9052773[/snapback]

Jeg skal ha 45x40 så må nok prate med ennglass mester da, Takk for hjelpen uansett da :thumbup:

Ny update ute nå

Endret av snikaz
Lenke til kommentar
Litt grovt arbeid du gjør, ellers greit.

9059352[/snapback]

Ja det er første PC'en jeg noen gang lager så blir ikke så nøye.

Men neste PC'en jeg skal lage skal nok bli bedre(håper jeg :p )

Endret av snikaz
Lenke til kommentar
Du burde jo gjør alt nøye fra første stund, så du blir fornøyd med den. Det er dumt å gjøre det grovt med vilje, heller bedre å prøve å gjøre det fint.

9059505[/snapback]

Jeg gjør det ikke grovt med vilje da, prøver bare å skjære ut, men den plata bak skal jeg lage ny uansett da så får prøve å gjøre det finere da

Lenke til kommentar

Ikke gjør det?! Det er alltids kult med logger, eneste jeg ser er grovt gjort er bakplata. Så fortsett med prosjektet du! ;)

EDIT: Det er altfor mange som har "driti" i prosjektet sitt (les: 1) nå, håper ikke det er fler som slenger seg på trenden..

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Ikke gjør det?! Det er alltids kult med logger, eneste jeg ser er grovt gjort er bakplata. Så fortsett med prosjektet du! ;)

EDIT: Det er altfor mange som har "driti" i prosjektet sitt (les: 1) nå, håper ikke det er fler som slenger seg på trenden..

9060598[/snapback]

For det første da bakplata skal jeg gjøre opp igjen uansett.

Men viftene kobler jeg på 4-pins eller 3-pins å når jeg så på hovedkortet så er det ikke plass til mere :( , da må jeg kjøpe nytt hovedkort som jeg ikke vet om jeg gidder. Pluss att siden det ikke er plass til flere 3-4 pins vifter så får jeg heller ikke neon som jeg også må bruke 3-4 pins på(tror jeg :hmm: ) Eller fins det noen kabler som deler enn 4-pins ut i 8-pins eller noe slikt??

Endret av snikaz
Lenke til kommentar
Hva skal du med åttepins? Dersom du har for få viftekontakter og vanlige molex-kontakter kjøper du bare splitter :)

Goscinny ;)

9060993[/snapback]

Hvor får jeg kjøpt det da??

Ja jeg trenger enn slags spliter siden det ikke er ledig flere 4-pins kontakter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...