Gå til innhold

Komentartråd til Tre kabinett (Black wood)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir sikkert bra det der.

Men er det flere enn meg som syns det var en veldig blåkopi av The chipboard dream prosjektet til Goscinny?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=679949

Var jo ikke helt likt da, men samme formene. :p

9039346[/snapback]

Ja det er veldig likt det, jeg tok ideen fra han men skal ha mye anna på den.

Håper det ikke gjør noe for han, for da må jeg lage nye skisser å lage alt på nytt igjen :hmm:

Endret av snikaz
Lenke til kommentar

Så den liknet litt, men det gjør ingenting for meg. Bare artig å komme med litt inspirasjon til folk, har jo hentet idéer hos andre selv også! Det blir artigere om du gjør ting litt anderledes enn meg og kanskje andre løsninger også, så det blir litt variasjon :)

Tenk nøye gjennom prosjektet før du starter. God planlegging betyr alt! Ikke ha noen nøtter du skal løse underveis - flere prosjekter har falt i grus på den måten.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Så den liknet litt, men det gjør ingenting for meg. Bare artig å komme med litt inspirasjon til folk, har jo hentet idéer hos andre selv også! Det blir artigere om du gjør ting litt anderledes enn meg og kanskje andre løsninger også, så det blir litt variasjon :)

Tenk nøye gjennom prosjektet før du starter. God planlegging betyr alt! Ikke ha noen nøtter du skal løse underveis - flere prosjekter har falt i grus på den måten.

Goscinny ;)

9041074[/snapback]

Ja jeg laget jo egentlig skisene etter din data bare att jeg skyftet litt på noe.

Jeg legger også ut nye skisse i løpet av noen dager, for den blir nokså forskjelig til det den er på skisen, lik form og slikt men ser anerledes ut

Lenke til kommentar
Hvorfor 80mm og ikke 120mm vifter ? :)

Utenom det, ser helt greit ut, vil ha bilder ;)

9042147[/snapback]

Jeg har 80 mm vifter fordi det ville kanskje vendur sponse meg med, om di ikke sponser meg blir det nok kanskje 120 mm vifter

Lenke til kommentar

Noen som har noe forslag til hvordan side vinduet kan se ut??

Vill ha det litt mer spenende, ikke bare enn kjedelig firkant....

Har nå fått lagt inn de første bildene..

Beklager størelsen :( Trodde ikke det kom til å bli så store bilder

Trenger også litt hjelp med noe anna..

Ledninga mellom strømforsyninga og hovedkortet er utrolig kort..

Noen som kan tegne ei skisse eller noe om hvordan jeg kan få til dette uten å måtte legge strømmen oppå hovedkortet??

Ledninga er ca 5 cm

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe lengre kabler til ATX-pluggen til hovedkortet, om det var den du tenkte på. De har den blant annet på microplex, psdata, og mange andre steder :)

ENDRET: Bytt linken i første post, den er riv ruskende gal :) Dessuten må du lage mindre bilder om du ikke skal bryte retningslinjene for dette forumet. Dersom du laster opp på for eksempel imageshack.us og også andre sider kan du selv velge størrelsen på de opplastede bildene. 640*480 burde være passe, eventuelt 600*800 :)

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Du kan kjøpe lengre kabler til ATX-pluggen til hovedkortet, om det var den du tenkte på. De har den blant annet på microplex, psdata, og mange andre steder :)

ENDRET: Bytt linken i første post, den er riv ruskende gal :) Dessuten må du lage mindre bilder om du ikke skal bryte retningslinjene for dette forumet. Dersom du laster opp på for eksempel imageshack.us og også andre sider kan du selv velge størrelsen på de opplastede bildene. 640*480 burde være passe, eventuelt 600*800 :)

Goscinny ;)

9042995[/snapback]

Jeg har funnet ett kamera som man kan velge størelse på har valgt 640x480.

Jeg skal begynne med lakingen nå skal legge på første lagget, legger inn nye bilder etter hvert.

Jeg har da gjort noen store feil da.

Skruvde i hop allt samment uten å lage hull så må lage cd rom hull og allt det dere mens det er skruvd i hop.

Lenke til kommentar

LAkkering burde være det aller siste du gjør. Foreslår at du lar det tørke nå, og så begynner du å kutte ut alle hullene du trenger. Deretter pusser du kantene til hulla og sparkler. Deretter kan du lakke, helst med grunning først. Sponplatene trekker til seg mye av lakken, så jeg vil tro du kan spare penger på å grunne først. Resultatet blir også bedre :)

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
LAkkering burde være det aller siste du gjør. Foreslår at du lar det tørke nå, og så begynner du å kutte ut alle hullene du trenger. Deretter pusser du kantene til hulla og sparkler. Deretter kan du lakke, helst med grunning først. Sponplatene trekker til seg mye av lakken, så jeg vil tro du kan spare penger på å grunne først. Resultatet blir også bedre :)

Goscinny ;)

9043951[/snapback]

Ja og den lakeringen ble ikke så bra heller.

Jeg kan også medele att jeg har fått gavekort på 150-' kr fra Vendur.no pluss 25% på SilenX vifter:D

Endret av snikaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...