Simkin Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) har en strømforsyner som tok kvelden, men jeg gidder ikke sende inn å vente flere uker, så jeg har lyst til å dra dit personlig. kan jeg bare dra å få en ny strømforsyner? hvis garanti gjelder ennå? og har de salg og butikk både i oslo og sandefjord? sandefjord blir egentli i lengste laget, men en oslo tur går fint.. har de butikk i oslo? Endret 9. juli 2007 av Simkin Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Netshoposlo.no har butikk i Oslo... Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 har en strømforsyner som tok kvelden, men jeg gidder ikke sende inn å vente flere uker, så jeg har lyst til å dra dit personlig. kan jeg bare dra å få en ny strømforsyner? hvis garanti gjelder ennå? og har de salg og butikk både i oslo og sandefjord? sandefjord blir egentli i lengste laget, men en oslo tur går fint.. har de butikk i oslo? 9037805[/snapback] Får ikke bare ny nei... De må teste den litt og se hva som er galt før du kan få ny Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 gjør de dette mens jeg venter? eller hvor lang tid tar det? skal ringe dem i morgen, men er det noen som har erfaring med slik? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 gjør de dette mens jeg venter? eller hvor lang tid tar det? skal ringe dem i morgen, men er det noen som har erfaring med slik? 9038218[/snapback] Om de ikke har altfor mye og gjøre så kanskje dem tester der og da. Ring dem og hør. Nå har jeg hatt et par defekte produkter fra netshop, snakket med dem først, de ba meg sende, tok ca 2 uker så fikk jeg nye tilbake. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har levert en Hiper i retur hos Netshop i Sandefjord og der testet dem den med en gang mens jeg ventet. De hadde ikke denne inne så jeg fikk en Mist i bytte uten og betale noe i mellomlegg. Handler en del hos dem da jeg bor 15 min biltur unna og det er alltid utmerket service hos Netshop i Sandefjord. Ring på forhånd og si att du kommer så ordner det seg sikkert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Jeg vil si det er optimistisk å tro at man kan ta en tur til Netshop Oslo med en PSU (eller noe annet) kjøpt fra Netshop (Sandefjord) og få avgjort en RMA "på timen". Det ville i tilfelle være god service på bekostning av "noen" andre RMA saker i kø i systemet. Men det er jo lov å prøve seg. PS. Jeg har dog opplevd RMA-sak løst på dagen hos Netshop Oslo med å følge formelt korrekt prosedyre for RMA. Endret 9. juli 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) måtte vente ja, pga ferie avvikling osv. men da er den værtfall levert. bare det ikke tar flere uker, typisk att den skulle ryke 4 dager før ferien.. men men, ikkenoe å gjøre med det ot: når jeg starta den opp i går så gikk alt som det skulle noen sekunder, og plutselig døde bare psu. kan resten av hardware ha tatt skade av det? eller er ikke det vanlig? og hva sier garanti på det? får jeg igjen noe hvis hovedkort osv skulle vise seg å være kaputt pga psu som døde midt i en oppstart? Endret 10. juli 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg har fått byttet defekte datadeler hos NetshopOslo i løpet av 24 t. De har blitt flinkere med retursaker der det siste året. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det skal nok ikke skade komponentene, så lenge det ikke ble overspenning eller kortslutning e.l. Men om noen av komponentene ikke fungerer, er det ikke værre enn å sende de inn på garanti de også. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 fikk en ny en! Topp service netshop!! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 fikk en ny en! Topp service netshop!! 9062258[/snapback] PLeier og være slik. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Stiller meg i rekke og roser Netshop, dette var en service jeg faktisk ikke hadde forventet å se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå