Lskgutt Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hepp hepp. Ista når jeg skulle starte Motorstorm, fikk jeg, til min store fortvilelse kun opp en svart skjerm. Spillet starter og "playstation 3" dukker opp på skjermen, men etter det blir det bare svart. Prøvd å starte spillet flere ganger, men det samme skjedde da også. Spillet fungerte igår, og har ikke så mye som et fingeravtrykk på baksiden. Andre spill fungerer også strålende. Noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har du lastet ned Time Attack? Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Har du lastet ned Time Attack? 9037972[/snapback] Det kan nok stemme ja. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Slett den, og alt av systemfilene til motorstorm mener jeg det var, og update spillet først ved og gå inn på online, så kan du legge inn timeattack på nytt Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Takker. Funket nå. Men blast, frister ikke noe særlig å måtte runde spillet på nytt nå Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Last ned Gamesaves fra gamefaqs viss u har lyst på en save Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Takker. Funket nå. Men blast, frister ikke noe særlig å måtte runde spillet på nytt nå 9038048[/snapback] Uff, det var ikke nædvendig å slette savedataen, bare gamedataen. . :-/ Men er vell kanskje litt sent å gjøre noe med det, men det hadde du sikkert sett om du brukte søk-funksjonen. Endret 9. juli 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Takker. Funket nå. Men blast, frister ikke noe særlig å måtte runde spillet på nytt nå 9038048[/snapback] Uff, det var ikke nædvendig å slette savedataen, bare gamedataen. . :-/ Men er vell kanskje litt sent å gjøre noe med det, men det hadde du sikkert sett om du brukte søk-funksjonen. 9038118[/snapback] Er det nå jeg skal legge meg på gulvet og gråte? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 ups , er det nå jeg må si unnskyld isåfall last ned gamesave fra gamefaqs.com da har u alle brettene og kjøretøyene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå