frixy Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei, jeg har prøvd photoshop elements, men har nå ikke det lenger, og må nøye meg med gratisversjonen av photofiltre inntil videre.. Noe jeg lurer på.. hvor er "feather"-funksjonen der?? finner det absolutt ikke! Det er vel noe av det mest elementære i et bildeprogram Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Fann det ikkje eg heller, men det finst andre gratisprogram som har det. Paint.NET saman med denne pluginen er eit alternativ, Gimp er eit anna. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Prøv med Gimp. Det er særdeles kraftig, mye kraftigere enn Photofiltre. Lenke til kommentar
frixy Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Takker for svarene, skal prøve det! det er vel forresten ikke en bra toturial til gimp et eller annet sted? har prøvd det før og det så ganske vanskelig å sette seg inn i.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Sjå dokumentasjonen på Gimp.org. Her finn du mellom anna ein brukarmanual på norsk. http://www.gimp.org/docs/ Ogso er det sjølvsagt berre å spørre om det er noko spesielt. Endret 9. juli 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå